logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۲۳۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

دشمن برای تخریب وحدت ملی در پی نقشه اساسی است

دشمن-برای-تخریب-وحدت-ملی-در-پی-نقشه-اساسی-است
امام جمعه شهرستان طارم گفت: دشمن برای تحریک نقاط بحران ساز در ایران تخریب وحدت ملی، تضعیف امنیت ملی دو هدف اساسی و جدی دارد اما ملت ایران آگاه، بیدار و هوشیار است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حجت‌الاسلام مهدی منصوری، امام جمعه شهرستان طارم نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت امام رضا(ع) اظهار داشت: امام رضا(ع) فرهنگبان نهضت عاشورا بود، و یکی از بزرگترین برکات وجودی ایشان فرهنگبانی از نهضت عاشورای حسینی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: دشمن از همان ابتدا درصدد بود تا فرهنگ حسینی و یاد و نام حضرت سیدالشهدا و آیین عزاداری ایشان را نابود کند که به لطف خداوند موفق نشد.

امام جمعه طارم با اشاره به حضور پرشور و میلیونی مردم در پیاده روی اربعین گفت: اربعین قیامتی است که از عاشورا شروع شده و تا حضور حضرت ولی‌عصر (عج) ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به دو واقعه مهیب سیل و زلزله و طوفان در کشورهای مراکش و لیبی که باعث کشته و مجروح شدن و آواره شدن هزاران نفر از مردم مسلمان این کشورها شد گفت: هر زمانی که جمعیت هلال احمر کشور اعلام آمادگی کند، کمک‌های نقدی و بشر دوستانه در سطح شهرستان جمع‌اوری و گسیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام منصوری با اشاره به ایام بازگشایی مدارس که همکاری و همراهی خانواده‌ها را می‌طلبد، تصریح کرد: همه باید در کنار معلمان در تربیت دانش‌آموزان تلاش نماییم. و سعی کنیم تا فرزندانی تربیت کنیم که آشنا با مفاهیم اسلامی و قرانی باشند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش برای اثر گذاری در جامعه به جهاد تبیین نیاز دارد و رکن اصلی تحقق این امر تامین منابع انسانی اگاه است.

امام جمعه طارم در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان برای سالگرد اغتشاشات سال گذشته برنامه دارند گفت: مردم آگاه و هوشیار هستند و البته خانواده‌ها نیز باید هوشیار باشند.

وی با تشکر و قدردانی از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به دلیل دستگیری تعدادی از لیدرهای اصلی در کشور انگلیس و آلبانی گفت: سال گذشته به دلیل فوت یک دختر خانم؛ ۱۷ هزار دورغ، شایعه نسبت به نظام و انقلاب و مسئولان و نیروی نظامی و امنیتی گفته شد.

حجت‌الاسلام منصوری بیان کرد: در چند روز اخیر تلاش بسیاری شد تا با فوت جواد روحی در بیمارستان نیز فرایند کشته سازی از سر گرفته شود اما ناکام ماندند و حضرت آقا نیز در همان روزها فرمودند این مسئله برنامه‌ریزی شده است و باید مواظب باشیم.

وی با اشاره به دهه وقف گفت: باید با تبلیغ وقف، موقافات را احیا کنیم. و وقف را در جامعه نهادینه و فرهنگ ‌سازی نماییم و موقوفات را به عنوان امانت تلقی کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به دیدار رهبری با مردم سیستان و بلوچستان گفت: دشمن برای تحریک نقاط بحران ساز در ایران تخریب وحدت ملی، تضعیف امنیت ملی دو هدف اساسی و جدی دارد اما ملت ایران آگاه، بیدار و هوشیار است و دشمن نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر