logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۲۳۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان درگفتگو با موج‌رسا:

افزایش ترافیک در جاده‌های استان زنجان

افزایش-ترافیک-در-جاده‌های-استان-زنجان-
رئیس اداره کنترل و نظارت برعملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه با توجه به پایان تعطیلات شاهد بازگشت مسافرین به مقصد هستیم گفت: ترافیک در جاده‌های استان زنجان افزایش یافته است.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امروز شاهد ترافیک سنگین در سطح جاده‌های استان هستیم و هر چه از زمان بگذرد و به ساعات پایانی روز نزدیک شویم حجم ترافیک بیشتر خواهد شد گفت: رانندگان قوانین راهنمایی را مد نظر داشته تا از بروز حوادث ناگوار در طول مسیر ممانعت به عمل آید.

بیشتر بخوانید

وی افزود: قبل و بعد از سفر استراحت در طول مسیر برای رانندگان امری ضروری است که رانندگان در یک نقطه امن و مناسب توقف کرده و از یکسره رانندگی در جاده‌ها اجتناب کنند.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: محورهای زنجان- تبریز، زنجان- قزوین، زنجان بیجار دارای ترافیک سنگین و محور زنجان به خرمدره دارای ترافیک کمتری نسبت به محورهای دیگر است.

میناخانی ابراز کرد: با توجه به ترافیک سنگین در جاده‌های مواصلاتی استان خستگی و خواب آلودگی در رانندگان بیشتر می‌شود که رانندگان به موارد قید شده باید توجه داشته باشند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در این چند روز از تعطیلات تصادفات مبنی بر فوتی از جاده‌های مواصلاتی استان گزارش نشده است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: از مردم درخواست می‌شود در جاده‌ها از سبقت غیرمجاز خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و دقت رانندگی کنند.

میناخانی افزود: تیم‌های ما آماده‌باش و مستقر هستند و تخلفات را رصد می‌کنند؛ و با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: ترافیک سنگین در جاده‌های فرعی استان زنجان هم بالا است و رانندگان به محض خستگی چند ساعتی استراحت کرده و بعد اقدام به سفر بکنند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر