logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۲۳۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

افزایش بصیرت مهمترین ابزار مقابله با دشمن در شرایط فتنه است

افزایش-بصیرت-مهمترین-ابزار-مقابله-با-دشمن-در-شرایط-فتنه-است-
امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه باید در مقابله با فتنه‌های دشمن آگاه عمل کنیم گفت: افزایش بصیرت مهمترین ابزار مقابله با دشمن در شرایط فتنه است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته ابهر به بیانات معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مردم سیستان و بلوچستان به نکات مهمی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه  مقام معظم رهبری در این دیدار به سابقه آشنایی خود با علما و مردم سیستان و بلوچستان اشاره کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب آنها را حامی انقلاب خطاب و معرفی کردند.

حجت‌الاسلام مرادپور تصریح کرد: مسئله بعدی و مهم توجه دادن امام‌المسلمین به تغییرات در جهان و اینکه اگر ما در این زمان هوشیار نباشیم ضرر خواهیم کرد همانطور که در گذشته از تغییرات بزرگ در جهان غافل شدیم و کشورهایی که این تغییرات را درک نکردند متضرر شدند.

وی با اشاره به نکته بعدی سخنان حضرت آقا به نقشه دشمن، گفت: هدف اصلی آنها ایجاد بحران در کشور با تمرکز به اختلافات مذهبی و قومی و همچنین مسئله جنسیت و زن از نقشه‌های دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی است‌.

امام جمعه ابهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه آمریکا در حال افول ولی مکار است، گفت: نباید از مکر دشمن غافل شد، دشمن شکست خواهد خورد به شرطی که ما دشمن‌شناس و مراقب گفتار و رفتار خودمان باشیم و در زمین دشمن بازی نکرده و جدول او را کامل نکنیم.

وی افزود: حضرت آقا در فرمایشات خود به مسئله اربعین پرداختند و از ملت و دولت و از نیروهای امنیتی و حشد‌الشعبی عراق بابت تأمین امنیت این رویداد بزرگ و مهمان‌نوازی مردم عراق قدردانی کردند و از نیروی انتظامی ایران هم صمیمانه تشکر کردند که در رفت و آمدها و مرزها انصافاً فکرشده و به صورت شبانه‌روزی، کارهای ارزشمند و خوبی کردند و باید قدردان این نیروهای فداکار و جوانان خوب در بخش‌های مختلف باشیم.

این مسئول گفت: امروز در دنیا، فشار تبلیغات فریب‌آمیز، آن‌چنان بر ذهن مردم سنگینی می‌کند، که امکان تشخیص درست را به مردم نمی‌دهد، فضا را مسموم می‌کند و قدرت فکر کردن به آن‌ها نمی‌دهد و یکی از بخش‌های پُرخرج دشمنان علیه جمهوری اسلامی، عبارت است از بخش رسانه که همّت این جریان رسانه‌ای، تکیه بر روی نقاطی است که جمهوری اسلامی را می‌تواند زمین‌گیر کند.

حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه فتنه ۱۴۰۱، یکی از سنگین‌ترین عملیات‌های پروپاگاندایی دشمن بود، گفت: یکی از دروغ‌های پیش از فتنه خبر دروغ نیویورک تایمز مبنی بر کسالت رهبر معظم انقلاب و بستری شدن ایشان در بیمارستان و حتی درگذشت ایشان،‌ که مکررا در کانال‌ها و رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه تکرار شد، از جمله دروغ‌های منتشره بود.

وی با اشاره به دروغ‌های متن فتنه اعم از دروغ قتل مهسا، تحریف واقعیت در مسأله حجاب، گفت: بیش از ۸۰ درصد(غالب مردم) به حجاب اعتقاد داشته و به آن به عنوان یک الزام اجتماعی باور دارند، اما اکثر مردم آنچه از باور جامعه درک و احساس می‌کنند، به کلی متفاوت با این واقعیت است. ۶۸ درصد مردم این‌گونه احساس می‌کنند که اکثر مردم با حجاب مخالف هستند.

خطیب نماز جمعه ابهر در پایان خطبه‌ها تصریح کرد: با وجود اینکه دشمن به نظر می‌رسد به علل مختلف نتواند هیچ کاری در این برهه در سالگرد اغتشاشات انجام بدهد اما باز با تبلیغات گسترده سعی در القاء سالگرد اغتشاشات را دارد ضمن هوشیاری کامل از توطئه دشمن باید مراقب جنگ شناختی بود و با تبیین و آگاه‌سازی و آگاه بودن خود در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر