logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۲۳۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

اعتبار سلبریتی‌های فعال فتنه نزد فریب خوردگان لطمه دیده است

اعتبار-سلبریتی‌های-فعال-فتنه-نزد-فریب-خوردگان-لطمه-دیده-است
امام جمعه ماهنشان گفت: امسال فریب خورده‌ها از گذشته پشیمانند و حاضر به ورود به میدان نیستند و اعتبار بسیاری از سلبریتی‌های فعال فتنه نزد فریب خوردگان لطمه دیده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حجت الاسلام محمد‌رضا علی اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام رضا علیه السلام گفت: در دوران حیات طیبه انسان ۲۵۰ ساله دوره پربرکت امام رضا علیه السلام را باید دوره طلیعه شکوفایی فرهنگ تشیع دانست، اقتضا این دوره طلایی اهتمام ویژه آن حضرت برای پاسداشت فرهنگ ناب شیعه و فرهنگ بانی واقعی عاشورا بود.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه افزود: تشکر رهبر انقلاب از نیروی انتظامی کشورمان، در اربعین امسال که با این عنوان فرمودند "نیروی انتظامی خودمان هم صمیمانه تشکر می‌کنیم که در رفت و آمدها و مرزها انصافاً فکر شده و شبانه روزی کارهای ارزشمند و خوبی کرد و باید قدردان این نیروهای فداکار و جوانان خوب در بخش مختلف باشیم" این بیان رهبر در واقع مدال افتخار دیگری به عزیزان انتظامی ما بود.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به زلزله اخیر کشور مراکش و سیل اخیر کشور لیبی که باعث شد ده‌ها هزار نفر از برادران و خواهران مسلمان در دو کشور کشته و مجروح و آواره شوند، اظهار داشت: مردم این دو کشور اسلامی با صدمات و دشواری‌های فراوانی روبرو هستند بنده از طرف خود و تمام نمازگزاران و ملت ایران با همه این عزیزان همدردی نموده و به تمام جانباختگان علو درجات و به بازماندگان تسلیت عرض نموده به تمام زخمی‌ها آرزوی سلامتی و تندرستی دارم و از دولت و ملت شریف ایران درخواست دارم تا از کمک‌های مادی و معنوی و نوع دوستانه خود را دریغ نکنند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی گفت: این دیدار از اهمیت راهبردی برخوردار بود این دیدار با وجود اهمیت سیاسی، امنیتی و گفتمانی که داشت ریشه و نشئت گرفته از ارتباط قلبی و محبت قدیمی بین رهبر معظم انقلاب و مردم شیعه و سنی این دیار بود. این دیدار در واقع جلسه دفاع رهبری از مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در برابر دشمن و باطل کردن تصاویر غلط از این منطقه در افکار عمومی بود.

امام جمعه ماهنشان گفت: مطالبی که رهبر حکیم انقلاب بیان داشتند این بود که تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی دو هدف اساسی و جدی دشمن است. یعنی دشمن به دنبال از بین بردن وحدت و امنیت ماست و دشمن با وجود این دو مقوله نمی‌تواند موفق شود. آمریکا به جنگ پرهزینه ترکیبی روی آورده بنابراین آحاد مردم و مسئولین باید بیدار و مراقب باشند.

وی خاطرنشان کرد: شکست قطعی دشمن به شرط دشمن شناسی ما است اگر دشمن را خوب بشناسیم می‌توانیم بر او غلبه کنیم اما عدم شناخت دشمن باعث شکست خواهد بود. دشمن به دنبال دروغ پراکنی از طریق فضای مجازی که جزئی از جنگ شناختی و ادراکی می‌باشد روی آورده باید مردم و جوانان از فتنه سال قبل و سال‌ها قبل‌تر که با القاء دروغ جامعه را به تنش کشیدند عبرت بگیرند. 

حجت‌الاسلام علی‌اکبری خاطر نشان کرد: امسال بعضی از فریب خورده‌ها از گذشته پشیمانند و حاضر به ورود به میدان نیستند و اعتبار بسیاری از سلبریتی‌های فعال فتنه نزد فریب خوردگان لطمه دیده است. اپوزیسیون خارج نشین هم انسجامشان را از دست داده‌اند و اقدامات خوب دولت سیزدهم هم زمینه‌های اغتشاشات را از بین برده ولی باز هم باید جوانان و نوجوانان فریب دروغ‌های امپراطوری رسانه دشمنان خارج نشین و پیاده نظام داخلی را نخورند.  

وی ادامه داد: دولت و مسئولین منافذ فساد را از بین ببرند و خوراک به دست معاندین و دشمنان ندهند چرا بعضی از مسئولین و افراد دانسته یا ندانسته کارهایی انجام می‌دهند که خوراک شبکه‌های معاند می‌شود و توسط آن جوانان و نوجوانان را اغوا می‌نمایند.

امام جمعه ماهنشان با تاکید بر اینکه در مورد امنیت ملی و منافع ملی کشور با هیچکس مسامحه‌ای صورت نخواهد گرفت گفت: اما وارد جنگ بی‌حاصل نمی‌شویم، چون آرزوی غرب بر وارد کردن ایران به جنگ بی‌حاصل و تضعیف ایران و جلوگیری از نفوذ منطقه‌ای آن می‌باشند اما مطلبی که تمام دنیا می‌داند و دوباره باید بدانند ما رهبری حکیم و دوراندیش و سیاستمدار داریم که سایه چندین جنگ حتمی را از سر کشور رفع نموده است و تمام خدعه و نیرنگ دشمنان را به خودشان بازگردانده و خواهد گرداند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری بیان کرد: در هفته‌های گذشته اسرائیلی‌ها به منزل فلسطینی حمله می‌کند، سگ‌ها را به جان زنان می‌اندازد ولی هیچکس اعتراض نمی‌کند محکوم نمی‌نماید، بیانیه صادر نمیشود و یا در فرانسه و آلمان و کشورهای اروپایی و آمریکا با زنان با بی‌رحمی برخورد شده کشتار زنان انجام می‌گیرد و هیچ عکس‌العملی از طرف دنیا به این کارها نمی‌شود این معیار دوگانه به چه معناست در حالی که کشور ما را به نقض حقوق زنان معرفی می‌نماید با هدف اینکه رفتار مردم و مسئولین تاثیر بگذارند، این رفتار دوگانه را به شدت محکوم می‌نماییم و اجازه نمی دهیم چنین برخوردی انجام دهید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر