logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۲۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد زنجان خبر داد

اجرای طرح ۱۴۵۱ در 30 باب کانون مساجد زنجان /17 هزار نفر در غنی سازی اوقات فراغت تابستان کانون های مساجد شرکت کردند

اجرای-طرح-۱۴۵۱-در-30-باب-کانون-مساجد-زنجان-17-هزار-نفر-در-غنی-سازی-اوقات-فراغت-تابستان-کانون-های-مساجد-شرکت-کردند

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: طرح  ۱۴۵۱ نیز در 30 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار شده است.

مرتضی مقدمی در گفت ‌و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:در حال حاضر 330 کانون فرهنگی و هنری در استان زنجان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه برنامه های تابستانی در قالب اوقات فراغت در استان در حال حاضر اجرایی می شود، ادامه داد:  آموزش قرآن کریم، برگزاری نشست‌ های هم ‌اندیشی از برنامه های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد محسوب می شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین دوره‌ های آموزش رایانه و کلاس‌ های تقویتی برای اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این ایام برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه آموزش دوره‌ های هنری در رشته‌ های مختلف اجرایی می شود،ادامه داد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در 280 کانون‌ فرهنگی و هنری در حال اجرا است.

مقدمی با اشاره به حضور بیش از 17 هزار نفر در طرح اوقات فراغت،بیان داشت:طرح  ۱۴۵۱ نیز در 30 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه طرح 1451 در دو مرحله سوره ملک و واقعه اجرایی شده است، گفت: آزمون کتبی سوره واقعه نیز در 30 باب کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

این مسئول با اشاره به اینکه همگانی‌ و عمومی‌ کردن عرصه‌ های‌ فرهنگی‌ و هنری‌ از مهمترین برنامه های کانون های فرهنگی و هنری است،ادامه داد: زمینه‌سازی‌ برای‌ حضور فعال‌ جوانان‌ و نیروهای‌ متعهد در عرصه‌ فعالیت‌ های‌ فرهنگی‌ و هنری‌ از دیگر اهداف محسوب می شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این طرح تشويق و ترغيب عموم علاقه مندان برای انس با آيات قرآن کریم است،ادامه داد: زمینه سازی برای دست­یابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن از دیگر اهداف است.

مقدمی بیان داشت: گفتمان­سازی،تدبر در قرآن کریم و مشارکت و هم افزایی در اجرای برنامه ­های قرآنی با سایر نهادها و دستگاه های قرآنی از اهداف اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر