logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۲۲۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

توقیف ۱۵ دستگاه خودروی خارجی در انبار اموال تملیکی استان زنجان

توقیف-۱۵-دستگاه-خودروی-خارجی-در-انبار-اموال-تملیکی-استان-زنجان-
مدیر کل اموال تملیکی استان زنجان با اشاره به توقیف خودروهای خارجی قاچاق در استان زنجان گفت: ۱۵ دستگاه خودروی سواری خارجی توقیفی در انبار اموال تملیکی استان زنجان موجود است.

غلامحسین مهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه خودروهای کشف شده در انبار اموال تملیکی استان سالم هستند گفت: ۳ دستگاه از خودروهای توقیفی دارای حکم ضبط قطعی هستند و برای الباقی خودروها تاکنون حکم قطعی از سوی مراجع قضایی رسیدگی کننده صادر نشده است.

بیشتر بخوانید
مدیر کل اموال تملیکی استان زنجان با بیان اینکه ۳ مورد خودروهای ضبط شده جهت فروش در اجرای بند 5 تغییرات متفرقه بودجه سال 1402 که به سازمان اجازه فروش خودروهای خارجی با قابلیت شماره‌گذاری ملی بدون نیاز به مجوزهای ورودی را صادر کرده شده از اداره استاندارد استعلام شده است عنوان کرد: تاکنون پاسخ استاندارد واصل نشده که به محض وصول تاییدیه استاندارد و متعاقب آن تایید محیط زیست و راهور، نسبت به فروش با قابلیت شماره‌گذاری در مزایده سراسری سازمان اقدام خواهد شد.
وی تاکید کرد: در گمرک استان زنجان نیز بیشتر کشنده‌های متروکه به درخواست گمرک اعاده گرفته‌اند و به صاحب‌های اصلی تحویل داده شده است و فقط ۴ دستگاه کشنده موجود است که به همراه خودروهای سواری از استاندارد استعلام گردیده که پس از وصول تاییدیه اقدام خواهد ‌شد.
مدیر کل اموال تملیکی استان زنجان عنوان کرد: با عنایت به پیگیری‌هایی که اخیرا معاون اول رئیس جمهور در این باب داشتند و اتمام حجت‌های انجام شده، مقرر شده مجوزهای مربوطه در مدت یک هفته در سطح کشور صادر و بلافاصله توسط اموال تملیکی تعیین تکلیف شود.
مهری ابراز کرد: بیشترین خودروهای توقیف شده موجود در انبار کشور مربوط به استانهای جنوبی کشور بوده که بیش از 5 هزار خودرو است.
وی گفت: از خودروهای توقیفی به اتهام قاچاق مطرح در مراجع قضایی، در صورت صدور حکم برائت، خودروها به صاحبان آنها قابل استرداد است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر