logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۲۲۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان مطرح کرد:

لزوم احداث ایستگاه آتش‌نشانی مخصوص بانوان در شهر زنجان

لزوم-احداث-ایستگاه-آتش‌نشانی-مخصوص-بانوان-در-شهر-زنجان
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در شهر زنجان ایستگاه آتش‌نشانی برای بانوان وجود ندارد و بهتر است در آینده یک ایستگاه برای بانوان احداث شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سعید نجفی امروز ۲۱ شهریور ماه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: از شهرداری درخواست داریم تا در خصوص اجرای پروژه شهیدان کریمی توضیحاتی ارائه شده و برای شهروندان در این خصوص روند کند اجرای پروژه روشنگری کنتد.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه با پیشنهاد تاسیس ایستگاه آتش‌نشانی مخصوص بانوان در شهر زنجان گفت: در شهر زنجان ایستگاه آتش‌نشانی برای بانوان وجود ندارد و بهتر است در آینده در سبزه میدان یک ایستگاه تاسیس شود که اگر این امر رخ دهد امنیت خاطر در عملیات‌های آتش‌نشانی برای قشر بانوان ایجاد خواهد شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به روستاهای همجوار شهر زنجان همچون دو اسب، گاوازنگ، پایین‌کوه، دیزج‌آباد و شورجه گفت: ساخت‌وساز های غیر مجاز در مسیل سیلاب‌ها در این روستا‌ها در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک با تغییر و تحول آب و هوا شاهد ابگرفتگی و سیلاب خواهیم بود که مشکلاتی را در این روستاها در پی خواهد داشت.

نجفی با اشاره به اینکه از هم گسیختگی شهرسازی در این روستاها در حال انجام است که قطعا در آینده بعد از ملحق شدن به شهر پارک‌دشت‌هایی را به وجود خواهد آورد ، خاطرنشان کرد: نظارت بر ساخت و ساز در این روستاها باید از هم اکنون آغاز شود و مدیریت بحران، معاونت امنیتی استانداری ورود کنند و جلوی ساخت‌و ساز‌ها در این روستاها قانونی گرفته شود.

وی بیان کرد: طبق بازدیدی که از روستای دو اسب انجام شده باغ‌های کوچکی در حال ایجاد است که قطعا مشکلاتی را در آینده پی خواهد داشت. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر