logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۲۲۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

فوتبال ایران در احاطه مشکلات زیرساختی عجیب!

فوتبال-ایران-در-احاطه-مشکلات-زیرساختی-عجیب!
بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: ضعیف بودن زیرساخت‌ها برای تیم‌های پرطرفداری مثل پرسپولیس و موارد عجیب و خنده‌داری است که مرتب تکرار می‌شود و جایی برای صحبت باقی نمی‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» فرزاد آشوبی بدر ارزیابی از وضعیت تیم‌ها از لحاظ آمادگی و شانس‌های قهرمانی لیگ‌برتر بعد از انجام چهار بازی از رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در بین تیم‌ها، مدعیان سنتی شانس زیادی برای قهرمانی دارند که البته اگر پرسپولیس بتواند خط حمله خود را تقویت کند و مهاجم مدنظر جذب شود، پرسپولیس کماکان شانس اول قهرمانی است. هر چند به جز سپاهان و استقلال معتقدم تراکتور نیز می‌تواند به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: با ۴ بازی در لیگ نمی‌توان به صراحت اعلام کرد که کدام تیم بهتر و آماده‌تر از سایر تیم ها بود. درست است به لحاظ آماری سپاهان حداکثر امتیازات ممکن را کسب کرد اما نمی‌شود گفت که پرسپولیس یا استقلال با توجه به مشکلات این تیم عملکرد موفقی نداشتند. هفته‌های آینده نشان می‌دهد که چه تیمی شایستگی کسب عنوان قهرمانی را دارد.

غیبت هواداران جزو موارد عجیب و خنده‌دار است

آشوبی در پاسخ به این پرسش که در پایان ۴ هفته از رقابت‌های لیگ برتر مهم‌ترین مشکل فصل را بیشتر کجا دیدید؟ خاطرنشان کرد: به دلیل ضعیف بودن زیرساخت تیم‌های پرهواداری مثل پرسپولیس نمی‌تواند از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کند و این موارد عجیب و خنده‌داری است که مرتب تکرار می‌شود و جایی برای صحبت باقی نمی‌گذارد.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس با اشاره به نبود VAR در هفته‌های اخیر لیگ برتر اظهار کرد: یک مورد دیگر که آزاردهنده است و در ذوق می‌زند، نبود سیستم VAR است که خیلی جاها هم به داوری لطمه می‌زند و هم تیم ها دچار مشکل می‌شوند، تا پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر بحث زیرساخت‌ها و نبود تماشاگر دو مشکلی اساسی است که تا به امروز شاهد آن بودیم.

سطح فنی لیگ بالا رفته است

این بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به بالا بودن سطح فنی لیگ نسبت به یکی دو فصل گذشته ادامه داد: سطح فنی لیگ امسال نسبت به فصل‌های گذشته بهتر و رو به جلو بوده که امیدوارم در این خصوص اشتباه نکرده باشم و این روند تداوم داشته باشد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلی لیگ در روند آماده‌سازی تیم‌ها لطمه خواهد زد یا خیر؟ گفت: در دنیای حرفه‌ای این گونه مسائل جایی برای بحث ندارد. فیفادی‌ مختص تیم‌های ملی است و همه باشگاه‌ها موظف هستند در این مسیر همکاری لازم را داشته باشند. این که در برگشت این بازیکنان چه شرایطی مجددا حاکم شود بحث فنی و خیلی مهم است که چارچوب آن تیم به شکلی باشد که تعطیلی کوتاه مدت لیگ روند کاری تیم‌ها را دچار وقفه نکند تا بهانه‌ای به دست تیم‌ها ندهد.

ایسنا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر