logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۲۲۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بیانیه؛

بیانیه تسلیت تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) به مناسبت 28 صفر

بیانیه-تسلیت-تیپ-۳۶-انصارالمهدی(-عج)-به-مناسبت-28-صفر
28 صفر سالروز رحلت جانگداز پیام آور عشق و محبت حضرت محمد مصطفی(ص)، شهادت مظلومانه سبط اکبرشان کریم اهل بیت(ع)، حضرت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) می‌باشد.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) سردار محمدرضا عباسی و حجت الاسلام محبعلی احدی فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ در بیانیه‌ای فرارسیدن این ایام را تسلیت گفتند.

 در این بیانیه آمده است بسم الله الرحمن الرحیم 28 صفر سالروز رحلت جانگداز پیام آور عشق و محبت حضرت محمد مصطفی (ص)، شهادت مظلومانه سبط اکبرشان کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) می‌باشد و روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت(ص) و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.
بدون تردید باید اذعان کرد راه رستگاری و ترقی بشر تمسک به اهل‌بیت است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت، می‌تواند بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید را به ما نشان دهد.
رسول مکرم اسلام و اهل بیت نبوی، مظهر تمام صفات الهی و آیینه جمال و جلال الهی هستند.
آنان، پیشوایان بشر به سوی فضایل و ارزش‌های متعالی بشریت و آشنایی با ابعاد گوناگون شخصیت و زندگی این رهبران خدایی، بهترین ذخیره عارفان راه حق وحقیقت و سالکان طریق سعادت و معراج است.
 لذا فرا رسیدن 28 صفر ایام رحلت ملکوتی پیامبر رحمت (ص) و شهادت مظلومانه‌ سبط اکبرشان امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریبانه‌ هشتمین آفتاب آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) را به پیشگاه حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مردم شریف و ولایتمدار استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم. 
و من الله توفیق، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا عباسی_حجت الاسلام محبعلی احدی
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر