logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۲۲۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

آغاز ثبت‌نام متقاضیان زنجانی در شانزدهمین جشنواره آش ایرانی

آغاز-ثبت‌نام-متقاضیان-زنجانی-در-شانزدهمین-جشنواره-آش-ایرانی
ثبت‌نام مرحله انتخابی نفرات استان زنجان در شانزدهمین جشنواره آش ایرانی از امروز تا ۲۵ شهریورماه در سایت جشنواره آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» همچون سنوات گذشته برای پخت آش‌های سنتی استان زنجان از امروز تا ۲۵ شهریورماه سال‌جاری از متقاضیان زنجانی شرکت در شانزدهمین جشنواره آش ایرانی ثبت‌نام می‌شود که نفرات ثبت‌نام‌کننده در استان زنجان در مرحله انتخابی نفرات استانی شانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی در هفته پایانی شهریورماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

متقاضیان شرکت کننده در شانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی جهت اختصاص غرفه برای پخت و فروش آش به سایت https://zanjan.mcth.ir مراجعه و ثبت نام کنند، به اشخاصی که در این مسابقه نمره قبولی آورده‌اند می‌توانند در جشنواره ملی آش ایرانی غرفه تعلق می‌گیرد.                       

جشنواره ملی آش، قدیمی‌ترین جشنواره غذای ایران است که همه‌ساله در شهر زنجان برگزار می‌شود که امسال هم با توجه به فصل پاییز و وضعیت آب و هوایی استان در هفته دوم مهرماه برگزار خواهد شد.

 سه رویداد مهم گردشگری شامل جشنواره ملی آش ایرانی؛ جشنواره اکو و نمایشگاه صنایع دستی استان زنجان در سطح ملی در سامانه ثبت رویدادهای گردشگری کشور به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر