logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۲۲۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

۱۰۰ درصد زائران اربعین به سلامت به زنجان بازگشتند

۱۰۰-درصد-زائران-اربعین-به-سلامت-به-زنجان-بازگشتند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای در جا‌به‌جایی زائران اربعین فعال بوده است گفت: ۱۰۰ درصد زائران اربعین به سلامت به زنجان بازگشتند.

جعفر قزوینیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه موج بازگشت زائرین اربعین حسینی این روزها خفیف شده است گفت بیشتر زائرین زنجانی از طریق اتوبوس‌ها و خودروهای شخصی به استان بازگشتند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: هم اکنون 5 اتوبوس دیگر در سکوهای مرز مستقر می‌باشد که فاقد مسافر برای مسیر بازگشت است و موج بازگشت زائران اربعین حسینی تقریبا به پایان رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: ۱۰۰ درصد زائران اربعین به سلامت به زنجان بازگشتند.

قزوینیان ابراز کرد: از استان زنجان 12 هزارو 300 نفر مسافر رفت به مرزهای مهران و خسروی داشتیم که تعداد ناوگان‌های در نظر گرفته شده 470 عدد برای مرز مهران برنامه‌ریزی شده بود و تعداد 34 ناوگان برای مرزخسروی حضور فعال داشتند.

وی تصریح کرد:  چون تعداد مسافران برگشتی از مرزها بیشتر بوده است و مسافران غیر زنجانی نیز به دلیل داشتن نظم اتوبوس‌های زنجانی از این اتوبوس‌ها استفاده کرده‌اند به طوری که  11 هزار نفر از طریق اتوبوس‌های زنجان به مرز منتقل شدند و آمار نفرات بازگشت داده شده به زنجان 13 هزار نفر ثبت شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر