logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۲۱۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین در زنجان

اعلام-محدودیت‌های-ترافیکی-روز-اربعین-در-زنجان
رئیس آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور زنجان با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در زنجان گفت: محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین در زنجان اعمال می‌شود.

مجید باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه محدودیت ترافیکی برای روز اربعین برای دسته عزاداری حسینیه اعظم و بعد از ظهر برای دسته زینبیه اعظم اعمال شده است گفت: هدف از اجرای طرح ترافیک ارائه خدمات به عزاداران سید الشهدا(ع) است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: محدودیت ترافیکی در مناطق سبزه میدان، چهارراه انقلاب، صدر جهان و فردوسی زنجان اعمال خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان عنوان کرد: با توجه به برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در روز چهارشنبه 15 شهریورماه سال 1402 شهریورماه، همزمان با اربعین حسینی(ع) محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری این مراسم اعمال خواهد شد.

باقری ابراز کرد: تردد خودروها از ۷ صبح روز چهارشنبه 15 شهریورماه سال 1402 همزمان با اربعین حسینی از میدان کوهنورد تا مزار شهدای گمنام گاوازنگ تا پایان مراسم دارای محدودیت است.

وی ابراز کرد: همشهریانی که در مراسم پیاده‌روی اربعین حضور خواهند داشت درخواست می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقررات، با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر