logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۲۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

شکست اسرائیل در لبنان شکست آمریکا بود/انقلاب اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است

شکست-اسرائیل-در-لبنان-شکست-آمریکا-بود-انقلاب-اسلامی-بر-پایه-مردم-سالاری-دینی-بنا-شده-است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در جنگ 33 روزه حزب الله لبنان و رژیم جعلی اسرائیل شکست خورده اصلی آمریکای جنایتکار بود.

به گزارش موج رسا آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان، با بیان اینکه در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز 25 مرداد ماه به نام روز حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شده است، اظهار کرد: یک جامعه صنعتی به لحاظ خصوصیات و ویژگی ها به صنایع کوچک، متوسط و بزرگ تقسم بندی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه صنایع کوچک سرمایه کم و نیروی کم  نیاز دارد و زود به دست می آید، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه مسائل اقتصادی می فرمایند: مشکلاتی داریم که عمده مشکلات رکود و نبود مسئله اشتغال و بیکاری است و یکی از کارهایی که به طور مشخص مهم است که مسئله رکود و اشتغال را می تواند تا حدودی زیادی علاج کند پرداختن به صنایع کوچک و متوسط در بخش صنعت است.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به بیانات رهبر معظم انقلاب در سال 95 اشاره کرد و عنوان داشت: رهبری در رابطه با صنایع کوچک می فرمایند: مسئولان عزیر کشور در زمینه مسائل اقتصادی به واحد های تولیدی کوچک و متوسط بپردازند ما چند صد هزار از این واحد ها در کشور داریم اینها را احیا کنند اشتغال به وجود می آید.

 

امام جمعه زنجان با بیان اینکه 22 مرداد ماه روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی است ، افزود: انقلاب ما پایاهای اعتقادی و اجتماعی دو شاخص دین و حضور مردم، جمهوریت و اسلامیت وجود دارد که در مردم سالاری دینی خلاصه شده است.

 

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه مردم نقش تایین کننده ای در انقلاب، تایین سرنوشت جامعه،جهاد و جنگ و دفاع مقدس دارند و مردم در جامعه باید احساس مسئولیت کنند، تصریح کرد: نهاد های اجتماعی مردمی باید همه باهم دست در دست هم برای ساختن ایرانی آزاد، آباد ، مستقل وگل سرسبد منطقه تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه 23 مرداد سال 85 در دنیای اسلام یکی از روزهای سرنوشت ساز است، اضافه کرد: پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان در مقابل حملات جنایتبار وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل در 23 مرداد ماه در تاریخ به ثبت رسیده است.

 

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه جوانان مسلمان انقلابی زیر نام مقدس حزب الله در مقابل ارتش جهنی رژیم جعلی اسرائیل که می خواستند در عرض سه ساعت جزب الله را نابود کنند 33 روز ایستادگی کردند، خاطرنشان کرد: تحلیل گران دنیا گفته اند شکست خورده این نبرد در ظاهر رژیم جعلی اسرائیل بود ولی در واقعیت شکست خورده سیاست تجاوز کارانه استکبارآمریکا جنایت کار بود.

 

امام جمعه زنجان با بیان اینکه 26 مرداد ماه در تاریخ مقاومت انقلاب اسلامی روز برجسته است، گفت: سال 69 سالروز آزادی اسرای رزمنده در زندانهای مخوف رژیم بعثی عراق مایع افتخار کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه آمریکا تلاش می کند ایران را منزوی کند، خاطرنشان کرد: آمریکا در ایران دنبال منزوی کردم ملت ایران است که با ایستادگی و استقامت مردم هرکز به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

 

 منبع عصر زنجان

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر