logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۲۱۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در آستانه بازگشایی مدارس اتفاق می‌افتد؛

پس لرزه‌های افزایش قیمت لوازم‌التحریر در استان زنجان

پس-لرزه‌های-افزایش-قیمت-لوازم‌التحریر-در-استان-زنجان-
در آستانه بازگشایی مدارس شاهد پس لرزه‌های افزایش قیمت لوازم‌التحریر در استان زنجان هستیم که رئیس اتحادیه لوازم التحریر استان زنجان مدعی است این افزایش قیمت‌ها متناسب با تورم است.

رضا مکی، رئیس اتحادیه لوازم تحریر استان زنجان در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در خصوص وضعیت قیمت لوازم‌التحریر در استان زنجان اظهار کرد: با شروع فصل بازگشایی مدارس، بسیاری از والدین به تکاپوی خرید لوازم التحریر برای کودکان مدرسه‌ای خود هستند که قیمت دفاتر مشق متعادل است و بیشتر افزایش قیمت‌ها در اقلام نوشت افزار است اما شرایط قیمت‌ها از حالت ایدهال خارج نیست.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با توجه به تورم موجود در بازار و بنا به افزایش دست مزد و هزینه‌های مرتبط، قیمت‌ها افزایش یافته و در واقع قیمت نوشت افزارها براساس تورم بوده است.

رئیس اتحادیه لوازم تحریر استان زنجان عنوان کرد: قیمت دفاتر مشق دانش‌آموزی امسال نسبت به سال گذشته افزایش نداشته و گران نیست ولی به غیر از دفاتر مشق در قیمت برخی اقلام نوشت افزاری مانند مداد و مدادرنگی افزایش قیمت قابل توجهی در بازار به چشم می‌خورد.

مکی افزود: باید لحاظ کرد در زمینه محصولات چوبی مانند مداد و مداد رنگی افزایش قیمت به خاطر عدم واردات این اقلام به کشور است و در این موارد با ممنوعیت ورود روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه افزایش تورم مهمترین مانع تولید نوشت افزار‌های داخلی است ابراز کرد: تولید کنندگان داخلی با توجه به تورم موجود توان تولید در محصولات چوبی از جمله مداد و مدادرنگی را ندارد و همچنین در بازار مشکلی در ارتباط با کمبود کاغذ گزارش نشده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر