logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۲۱۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

مشکلی در نوبت‌دهی سی‌تی‌اسکن بیماران در زنجان نداریم

مشکلی-در-نوبت‌دهی-سی‌تی‌اسکن-بیماران-در-زنجان-نداریم-
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه بیماران می‌توانند از خدمات مربوط به سی‌تی‌اسکن بیمارستانها بهره‌مند شوند گفت: مشکلی در نوبت‌دهی سی‌تی‌اسکن بیماران در زنجان نداریم.

حسن اسمخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» هیچ کمبودی از نظر ارائه خدمات سی‌تی‌اسکن در استان وجود ندارد گفت: 5 دستگاه سی‌تی‌اسکن در استان وجود دارد و مشکلی از نظر ارائه خدمات به بیماران در بیمارستان‌ها نداریم.

بیشتر بخوانید

وی گفت: در بیمارستان‌های دولتی شهر زنجان اعم از بیمارستان ولیعصر(عج) و آیت الله موسوی مشکلی از ارائه خدمات سی‌تی‌اسکن برای بیماران نیست و فقط سی‌تی‌اسکن‌های مجهز در بیمارستان آیت الله موسوی و بیمارستان ولیعصر(عج) مختص بیماران مرکز و افرادی که دچار حادثه شده‌ و بستری هستند را شامل می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های سی تی اسکن در بیمارستان آیت الله موسوی، بیمارستان ولیعصر، بیمارستان بهمن، و مرکز خدمات درمانی غیر دولتی خاتم‌النبیا(ع) وجود دارد.

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی استان زنجان عنوان کرد: افرادی که تحت پوشش بیمه بوده و بیمه تکمیلی دارند با انجام سی‌اتی‌اسکن در مراکز دولتی و غیر دولتی می‌توانند معرفی نامه از مراکزی که سی‌تی‌اسکن انجام دادند دریافت کرده و نسبت به دریافت هزینه‌ها از طرف بیمه اقدام کنند.

اسمخانی افزود: اگر بیمارستانی زیر ۱۰۰ تخت باشد و فاصله‌اش از نظر جغرافیایی با مرکزی که سی‌تی‌اسکن دارد، زیاد باشد، دستگاه سی‌تی‌اسکن به این بیمارستان تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر