logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۲۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

حمایت از صنایع کوچک راهگشای رشد صنعت است

حمایت-از-صنایع-کوچک-راهگشای-رشد-صنعت-است

امام جمعه ایجرود با بیان اینکه برای ایجاد شغل در کشور و تولید زود بازده حمایت از صنایع کوچک حائز اهمیت است، گفت: حمایت از صنایع کوچک یعنی رسیدن به تولید زودبازده و به عبارتی صنایع کوچک راهگشای رشد صنعت است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام محمدباقر مقدمی«امام جمعه ایجرود»در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره اینکه دولت دوازدهم به فضل الهی تنفیذ و تحلیف را پشت سر گذاشت،اظهار داشت:دولت دوازدهم وارد یک دوره‌ی مدیریت جدید شده است که این امیدواری وجود دارد ان‌شاءالله مسئولانی که همراه با رئیس‌جمهور محترم و منتخب وارد میدان عمل خواهند شد به وعده های داده شده جامه عمل بپوشانند.

امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه عمل به راهنمایی ها و توصیه های رهبری همواره راه گشا بوده و اتحاد و همدلی بین ملت ایران هیمنه دشمنان ا در هم می شکند، افزود:

حجت الاسلام مقدمی با اشاره بر اینکه بیست و یکم مرداد ماه سالروز حمایت از صنایع کوچک و بنگاه های کوچک ومتوسط است،ادامه داد: برای ایجاد شغل در کشور و تولید زود بازده حمایت از این صنایع حائز اهمیت است.

خطیب نماز جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه تداوم رشد صنعتی نیازمند توجه هرچه بیشتر به صنایع کوچک و متوسط است، بیان کرد: حمایت از صنایع کوچک یعنی رسیدن به تولید زودبازده و به عبارتی صنایع کوچک راهگشای رشد صنعت است.

وی با بیان اینکه بیست وسوم مرداد ماه سالروز پیروزی مقتدرانه حزب الله لبنان در جنگ 33روزه است،افزود:ایمان به خداوند متعال و عزم راسخ گرچه با کمترین تعداد رزمندگان و تجهیزات کم همراه باشد اما همواره حق پیروزاست.

خطیب نماز جمعه ایجرود با اشاره بر اینکه هدف آمریکا و اسرائیل در این جنگ از بین بردن حزب الله لبنان بود،تاکید کرد: حق هرگز از مسیر اصلی منحرف نمی شود و غیر قابل شکست است.

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه بیست وششم مردادماه سالروز آغاز ورود آزادگان به میهمن اسلامی است،ادامه داد:رزمندگان عزیز کشورمان شکنجه های شکننده رژیم بعثی را تحمل کردند اما تسلیم خواسته ها وزور گویی آن ها نشدند.

وی با اشاره بر منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،که آزادگان ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستندکه در دست دشمن غصب شده بودند،تصریح کرد:همه ما قدر دان رشادت های رزمندگان هستیم.

منبع ایجرود خبر

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر