logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۲۱۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وصیت نامه؛

پیرو خط امام بودن یک شعار نیست

پیرو-خط-امام-بودن-یک-شعار-نیست
دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداوند است که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بهرام خاکباز منفرد فرزند زوج عبداله و زیبنده ندرلو در اول اردیبهشت ماه ۱۳۴۰ در استان تهران در یک خانواده متوسط و مذهبی به دنیا آمد و پدرش کارگر کارخانه کبریت بود و ۲ پسر و ۲ دختر غیر از شهید دارد.

بیشتر بخوانید

بهرام اولین فرزند خانواده بود و خانواده شهید س از چند سال به زنجان آمده و در منطقه خیابان صفا ساکن شدند وی پس از چندی وارد مدرسه شد و توانست مقطع ابتدایی را در دبستان اصغر حیدری با موفقیت پشت سر بگذارد.

ولی نتوانست بیش از اول راهنمایی ادامه تحصیل بدهد و ترک تحصیل نمود و مشغول شغل قنادی شد.

او فردی مومن و مذهبی بود و در مسجد دستغیب به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی می‌پرداخت.با آغاز جنگ تحمیلی به ندای رهبرکبیر انقلاب لبیک گفت و از طرف بسیج سپاه پاسداران عازم آموزش نظامی شد.

پس از سپری کردن آموزش‌های نظامی راهی منطقه جنگی جنوب و اروندرود شد و مدت‌ها به مبارزه با دشمن بعثی پرداخت و پس از شجاعت و دلاوری‌های بسیار در عرصه نبرد حق علیه باطل سرانجام در مورخه ۲۱ بهمن ماه ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی والفجر ۸ اروند رود برا ثر اصابت ترکش به تمام بدن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 پیکر مطهرش پس از تشییع در مزار شهدای بالای زنجان به خاک سپرده شد.

وصیت نامه شهید

بسمه تعالی بنام خداوند هستی و با درود سلام بر امام زمان و نائب برحقش امام خمینی و با سلام بر رزمندگان اسلام سرآغاز نام را شروع می کنم.  انشاالله که خداوند در درجه اول برایمان ایمان عطا کند تا ما همه مردم را دعوت به راه حق کنیم و در این راه صبر کنیم تا انشاالله به شهادت برسیم ما باید سعی کنیم با صاحب الزمان (عج) ارتباط بگیریم و این کار خیلی آسان نیست .  خانواده عزیزم پیرو خط امام باشید و ایشان را یاری کنید از رزمندگان اسلام پشتیبانی کرده  یارو یاورشان باشید حلالم کنند تا پیروزی حق علیه باطل خدا یارتان باد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر