logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۲۱۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

پیش‌بینی رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق در استان زنجان

پیش‌بینی-رگبارهای-پراکنده-باران-و-رعد-و-برق-در-استان-زنجان
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه طبق آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز آسمان استان قسمتی ابری خواهد بود گفت: رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق برای هوای استان زنجان پیش‎بینی شده است.

الهام نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه روز دوشنبه در ساعات بعدازظهر وزش باد شدید در استان زنجان پیش‌بینی شده است گفت: طبق آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز آسمان استان قسمتی ابری تا ابری خواهد بود که پوشش ابر در منطقه طارم بیشتر است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این شرایط کماکان طی فردا نیز ادامه خواهد داشت و طی این دو روز، بارش قابل ‌توجهی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود؛ ولی با توجه به عبور امواج ضعیفی از منطقه و ماهیت سامانه‌های همرفتی، احتمال رگبار‌های نقطه‌ای و رعدوبرق به‌ویژه در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: از اواخر وقت فردا با خروج این امواج از منطقه، بتدریج شاهد شرایط جوی پایدارتری خواهیم بود؛ هرچند سرعت وزش باد طی ساعات بعدازظهر همچنان می‌تواند به حد نسبتا شدید برسد.

نجفی با بیان اینکه دمای هوا طی روزهای آینده نوسانات قابل‌ توجهی نخواهد داشت ادامه داد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان 14 و ۳۴ درجه، ابهر 15 و 33 درجه، خرمدره ۱۸ و 33 درجه، آببر 21 و 33 درجه، سلطانیه 15 و 32 درجه، قیدار 21 و ۳۱ درجه و ماهنشان 21و 37 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر