logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۲۱۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

طرح پیوند مسجد و مدرسه در روستاهای استان زنجان برگزار شد

طرح-پیوند-مسجد-و-مدرسه-در-روستاهای-استان-زنجان-برگزار-شد-
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان با بیان اينکه طرح پیوند مسجد و مدرسه در روستاهای استان زنجان برگزار شد گفت: در قالب این طرح امسال 120 مورد جشن تکلیف در روستاهای استان برگزار شد.

محسن اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه طرح پیوند مسجد و مدرسه طرحی کشوری است که از سوی وزارت آموزش و پرورش در مساجد سراسر کشور اجرا می‌شود گفت: این طرح در استان زنجان نیز توسط مدارس در مساجد محلات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این طرح با حضور ائمه جماعت، نماز جماعت برای دانش آموزان اقامه شده و در کنار آن مباحث تربیتی و دینی برای این قشر تبیین و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در طرح پیوند مسجد و مدرسه مجری جشن‌های تکلیف است که با همکاری آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه و سپاه اجرا می‌شود.

اسلامی گفت: در استان زنجان نیز طی سال‌های گذشته و 5 ماهه نخست امسال 6 مورد جشن تکلیف برای دختران و پسران مکلف با همکاری دستگاه‌های ذکر شده به اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا برای 40 مکلف در روستای حاج سیران، 30 مکلف در گرماب شهرستان خدابنده، 15 مکلف در روستای قمچقای ایجرود، 5 مکلف روستای قلتوق و 12 مکلف در روستای پایین کوه جشن تکلیف برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان تاکید کرد: همچنین ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان در قالب طرح پیوند مسجد و مدرسه کلاس‌های سبک زندگی برای خانواده دانش آموزان به تعداد 150 نفر طی سال گذشته و پنج ماهه نخست امسال تشکیل داده است.

اسلامی اضافه کرد: طرح پیوند مسجد و مدرسه در تمامی مساجد جوار مدارس اجرایی شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر