logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۲۱۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد

پوستر-نهمین-جشنواره-رسانه‌ای-ابوذر-رونمایی-شد
نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" استان زنجان در 10 قالب خبری و رسانه‌ای در استان زنجان در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست برگزار خواهد شد.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مراسم رونمایی از پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز با حضور سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و جمعی از فعالان رسانه‌ای استان برگزار شد.

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در 10 قالب خبری و رسانه‌ای، قالب‌های جشنواره بر اساس گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سر مقاله، تیتر، اینفو گرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

محورهای جشنواره بر اساس شعار سال (مهار تورم رشد تولید)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه، فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی- اسلامی و رسانه و گروه‌های جهادی است.

همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های مختلف که از اول دی‌ماه سال ۱۴۰۱ تا اول آذرماه ۱۴۰۲ در رسانه‌های مجوزدار منتشر شده است، به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.

لازم به ذکر است که اختتامیه این جشنواره ۲۱ دی ماه سال‌جاری همزمان با روز قشر بسیج رسانه برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02433552240  تماس حاصل شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر