logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۲۱۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی فرماندار ابهر خبر داد:

اجرای پروژه‌های آب‌رسانی در ۱۱ روستای ابهر

اجرای-پروژه‌های-آب‌رسانی-در-۱۱-روستای-ابهر
معاون سیاسی امنیتی فرماندار ابهر گفت: به ۵ روستای گلی، کوه‌زین‌، مهستان، خراسانلو و عباس‌آباد و ۶ روستای مجتمع درسجین شهرستان ابهر در سال‌جاری پروژه آب‌رسانی اجرا شده است.

اکبر طاهری‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: روستای گلی از روستاهای تحت پوشش سازمان آب شهرستان نیست و از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیار و خیرین آبرسان با اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اصلاح و نوسازی کامل شبکه توزیع آب روستا به طول هزار و ۷۵۰متر و همچنین هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال از چشمه به داخل روستا انجام شده و از جمله روستاهایی است که خط انتقال، شبکه‌سازی و بازسازی به صورت ۱۰۰ درصد انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت تامین آب پایدار برای روستاهای کوه زین، مهستان و خراسانلو، پروژه آبرسانی به این ۳ روستا انجام شده است.

طاهری‌زاده با بیان اینکه حفر چاه جدید با عمق ۱۵۰ متر و با د‌ِبی ۲۰ متر بر ثانیه از سال گذشته شروع به کار شد، گفت: اگر منتظر اعتبارات بودیم، امکان اتمام پروژه طی یک سال به هیچ عنوان فراهم نبود و پروژه مجتمع خراسانلو با اعتبار ۳ میلیارد تومان انجام شده است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار گفت: پروژه تامین آب پایدار روستای عباس آباد ابهر که شامل حفر و تجهیز چاه جدید و اجرای خط انتقال با مشارکت آبفا ، دهیار و شورای اسلامی روستا با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان است همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

وی تصریح کرد: با افزایش آبدهی این مجتمع از ۸ لیتر به ۱۲ لیتر بر ثانیه، مشکل تامین آب روستاهای درسجین، ازناب، شیورین، آغچه کند، خلیفه حصار و توده‌بین با اعتبار ۱ میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان رفع شد.

این مسئول افزود: از دهیاران این ۱۱ روستا که در اجرا و مشارکت این پروژه یاری کردند و هم‌چنین از فرماندار شهرستان بابت پیگیری‌ها در جهت اختصاص بودجه و مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ابهر در جهت اجرای پروژه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر