logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۲۱۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش خدابنده:

مدرسه ۳ کلاسه خدابنده به بهره‌برداری رسید

مدرسه-۳-کلاسه-خدابنده-به-بهره‌برداری-رسید
مدیر آموزش و پرورش خدابنده گفت: مدرسه ۳ کلاسه ابتدیی شهید حجت اله اسماعیلی روستای گنگک خدابنده با ۲۲۴ متر مربع زیر بنا و۸۰۰ متر محوطه با اعتبار ۲ میلیارد و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی طرح برکت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، مدرسه ۳ کلاسه ابتدیی شهید حجت اله اسماعیلی روستای گنگک با حضور قاسملو معاون فرماندار، کثیرلو مدیر آموزش وپرورش، اسدی مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی، لطیفی فرمانده سپاه ناحیه خدابنده، بهمنش معاون پشتیبانی و جمعی ازمسئولین،خیرین واهالی این روستا افتتاح شد.

بیشتر بخوانید

علی کثیرلو مدیر آموزش و پرورش خدابنده در این مراسم اظهار کرد: بدون شک نقش مدرسه در تربیت دانش آموزان بسیار پر رنگ است؛ بعد از خانواده اولین نهادی که کودک به صورت رسمی با آن آشنا می‌شود مدرسه است.

وی افزود: برخی از کودکان برای اولین بار در مدرسه دوست پیدا می کنند و از آنجا که ویژگی‌های شخصیتی کودکان در سنین مدرسه رشد یافته‌تر است؛ تاثیر دوستان، معلمان و مدیران مدرسه بر آنها بیشتر است.

مدیر آموزش و پرورش خدابنده ادامه داد: تربیت ابعاد گوناگونی دارد که نقش مدرسه در تربیت اخلاقی، اجتماعی و سایر ابعاد کاملا مشهود است.

وی افزود: معلمان توصیه می‌شود تا در برابر دانش آموزان اصول اخلاقی را به بهترین نحو ممکن رعایت نمایند؛ زیرا دانش آموزان به صورت مستقیم از رفتار معلمان الگو می‌پذیرند.

این مسئول ادامه داد: اتحاد خانواده و مدرسه نیز نقش زیادی را در تربیت اخلاقی دانش آموزان ایفا می کند؛ اگر خانواده و مدرسه با هم در یک سو نباشند کودک دچار تعارض می شود.

وی افزود:مدرسه ۳ کلاسه ابتدیی شهید حجت اله اسماعیلی روستای گنگک با ۲۲۴ متر مربع زیر بنا و۸۰۰ متر محوطه با اعتبار ۲ میلیارد و سی صد میلیون تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی طرح برکت افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر