logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۲۱۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

۱۳۲۷ مورد از بدهی‌های بیمه‌ای شرکت‌ها و کارگاه‌های سطح استان زنجان تقسیط شد

-۱۳۲۷-مورد-از-بدهی‌های-بیمه‌ای-شرکت‌ها-و-کارگاه‌های-سطح-استان-زنجان-تقسیط-شد
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: ۱۳۲۷ مورد از بدهی‌های بیمه‌ای شرکت‌ها و کارگاه‌های سطح استان بالغ بر ۱۲۹۰ میلیارد ریال تقسیط شد.

محمود عزیزخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه شعبه یک زنجان به عنوان شعبه معین شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته شده است گفت: در راستای خدمات‌دهی اقداماتی همچون تعیین کارشناسان معین شعبه یک زنجان برای شرکت‌های، دانش‌بنیان، برگزاری دوره‌های آموزشی قوانین بیمه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و برگزاری همایش بزرگ شرکت‌های دانش‌بنیان در استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه ساخت‌وساز و توسعه مراکز درمانی نشان‌دهنده اولویت حوزه درمان در این سازمان است، گفت: اولویت‌گذاری مدیریتی در توزیع منابع، موضوع مهمی است و افزایش منابع اختصاص‌یافته به ساخت‌وساز و توسعه مراکز درمانی در سازمان تأمین‌اجتماعی نشان‌دهنده اولویت حوزه درمان در این دوره است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اینکه اولویت سازمان توسعه خدمات درمانی است و بر همین اساس سهم توسعه زیرساخت‌های درمانی در بودجه افزایش یافته است، افزود: توسعه خدمات درمانی بعد از معیشت، اولویت اول بیمه‌شدگان و بازنشستگان است.

وی در ادامه با اشاره با که 53 درصد از جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند گفت: تعداد بیمه شدگان این اداره کل در سال گذشته با رشد 6/2 درصدی به تعداد ۲۰۴ هزار نفر، تعداد مستمری بگیران با یک رشد 7 درصدی به تعداد ۵۴ هزارو ۶۶۴ نفر رسید.

عزیزخانی گفت: ۱۳۲۷ مورد از بدهی‌های بیمه‌ای شرکت‌ها و کارگاه‌های سطح استان بالغ بر ۱۲۹۰ میلیارد ریال تقسیط شد.

وی با اشاره به بازدید از ۴۰ شرکت و کارگاه استانی گفت: این بازدید‌ها مداوم انجام انجام می‌شود تا بررسی مسائل، چالش‌ها به حداقل کاهش یاید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر