logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۲۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

زنجان در بحث سرقت جزو استان‌های آخر در سطح کشور است

زنجان-در-بحث-سرقت-جزو-استان‌های-آخر-در-سطح-کشور-است

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به وضعیت استان زنجان در بحث سرقت گفت: زنجان در بحث سرقت جزو استان‌های آخر در سطح کشور است.

سردارعلی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جرائماتی که در سطح استان زنجان اتفاق می‌افتد اظهار کرد: 85 درصد از جرائمات در شهرستان زنجان بوده 17 درصد در ابهر٬ 9‌درصد در خدابنده٬ 5 درصد در طارم٬ 3 درصد در ایجرود و 2‌درصد ماهنشان رخ می‌دهد.

وی به وضعیت استان زنجان در تصادفات جاده‌ای نیز اشاره ابراز کرد: استان زنجان از نظر تصادفات در جایگاه 28 کشور قرار دارد.

سردار آزادی خاطر نشان کرد: تلفن 128 در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر و 120 در ارتباط با امورات راهنمایی بوده و مردم در صورت بروز مشکل می‌توانند با این شماره‌ها تماس بگیرند.

فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین با اشاره به وضعیت استان زنجان در بحث سرقت بیان کرد: استان زنجان از نظر سرقت در وضعیت خوبی قرار دارد و در سطح کشور جزو استانها آخر است.

وی با اشاره به اینکه در بحث جرائمات مانند قتل نیز جزو استان‌های آخر هستیم افزود: استان زنجان به لحاظ امنیت جزو استان‌های امن در کشور است.

سردار آزادی با اشاره به اینکه امسال در استان زنجان 4 مورد قتل اتفاق افتاده  که سه مورد از آن کشف شده و یک مورد آن نیز در حال بررسی است ابراز کرد: یک مورد از این قتل در روستای نکتو بود که توسط رسانه‌ها اطلاع رسانی شد.

وی تصریح کرد: در این قتل‌ها هیچ کدام از سلاح جنگی استفاده نشده و این قتل‌ها را ناامنی نمی‌توان عنوان کرد چون اکثر این اتفاقات در اثر اختلافات خانوادگی رخ داده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال در استان زنجان 158 قبضه سلاح شکاری کشف شده است بیان کرد: این کشفیات نسبت به سال گذشته 111 درصد افزایش داشته است.

وی به آمار نزاع و در گیری در استان زنجان اشاره و ابراز کرد: بیشترین نزاع و درگیری در استان زنجان فردی بوده و از جنبه دسته جمعی که منجر به ناامنی می‌شود در سطح استان زنجان بسیار محدود است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر