logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۲۰۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

آرزوی کاپیتان تیم ملی اسکیت؛ قهرمانی در بازی‌های آسیایی برای معافیت از سربازی

آرزوی-کاپیتان-تیم-ملی-اسکیت؛-قهرمانی-در-بازی‌های-آسیایی-برای-معافیت-از-سربازی
کاپیتان تیم ملی اسکیت در رشته فری استایل گفت: یک سال است که آرزوی حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو را دارم تا با کسب مدال طلا از خدمت سربازی معاف شوم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»رضا لسانی ورزشکار اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو چین اظهار کرد: از آن جا که اسکیت برای اولین بار به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شود برای قرار گرفتن در لیست نفرات اعزامی از یک سال گذشته تاکنون تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و حتی در مسابقات جهانی فرانسه و ایتالیا در رشته فری استایل در بخش تایم تریل و دوئل به مدال طلا دست یافتم و رکورددار این رشته نیز هستم. آرزویم حضور در بازهای آسیایی بود که در نهایت انتخاب شدم.

بیشتر بخوانید

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در هانگژو نیز می‌توانید مدال طلای مسابقات جهانی فرانسه را تکرار کنید؟ گفت: با آمادگی بالایی که دارم خود را تنها برای کسب مدال طلا در رشته فری استایل آماده کرده‌ام و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

کاپیتان تیم ملی اسکیت مردان یکی از حریفان اصلی خود را اسکیت بازانی از کشورهای چین و تایوان عنوان کرد و افزود: چین و تایوان همیشه حرف اول را در رشته فری استایل می‌زنند و حریفان قدری برای من در این رشته هستند. البته ۳ سال است که رکورددار این رشته هستم و شانسم برای کسب مدال طلا در هر دو بخش تایم تریل و دوئل بالا است.

وی در پایان با بیان این که با کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی دنبال معافیت از سربازی هستم، افزود: در حال حاضر ۲۳ سال سن دارم و تلاشم بر این است که با کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی هانگژو چین از خدمت سربازی معاف شوم.

ایسنا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر