logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۲۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان:

حضور ۲ تکواندوکار و یک مربی زنجانی در مسابقات جهانی مصر/ اداره کل ورزش و جوانان اجازه برگزاری یادواره شهید عطایی را نداد

حضور-۲-تکواندوکار-و-یک-مربی-زنجانی-در-مسابقات-جهانی-مصر-اداره-کل-ورزش-و-جوانان-اجازه-برگزاری-یادواره-شهید-عطایی-را-نداد

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان از حضور ۲ تکواندوکار و یک مربی زنجانی در مسابقات جهانی مصر خبر داد.

ابوالفضل خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مسابقات جهانی مصر در رده نونهالان اظهار کرد: این مسابقات اوایل شهریور ماه برگزار می‌شود که دو تکواندوکار به همراه یک مربی زنجانی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه محمد علوی به عنوان مربی همراه تیم ملی عازم مصر می‌شود، افزود: تکواندکاران نیز شایان رستمی و نگار عزیزی هستند که شانس کسب مدال را نیز دارند.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به اینکه شایان سلطانی در  مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا دست یافته است، خاطرنشان کرد: نگار عزیزی نیز ماه گذشته در قهرمانی آسیا مدال نقره گرفت و  اکنون نیز یکی از امیدهای کسب مدال است.

وی با اشاره به رشد تکواندو در طول سالهای گذشته در استان زنجان ابراز کرد: ما چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان در یکسری از رده‌های سنی جزو سه استان برتر کشور هستیم.

خدایی با بیان اینکه ما برای حضور در لیگ‌های بزرگسالان مشکل اسپانسر نداریم، گفت: نتیجه حضور در لیگ نونهالان این شد که چندین تکواندکار را به تیم ملی معرفی کردیم که در روزهای آینده عازم مسابقات جهانی می‌شوند اما برای لیگ نوجوانان و  بزرگسالان اسپانسر نداریم.

وی با اشاره به هزینه بالای لیگ برتر بزرگسالان که از حد توان هیئت بالاتر است، عنوان کرد: همین مشکلات مالی است که سبب شده ما نتوانیم به تیم ملی بزرگسالان ورزشکار تزریق کنیم.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان تصریح کرد: به طور یقین اگر ما اسپانسری برای شرکت در لیگ برتر بزرگسالان داشته باشیم می‌توانیم در آینده ورزشکارانی را در ترکیب تیم ملی ببینیم.

وی با بیان اینکه رایزنی‌های زیادی را برای جذب اسپانسر داشته‌ایم، ابراز کرد: متاسفانه شرکت‌ها و کارخانجات فعال در استان برای حمایت از ورزش علاقه‌ای نشان نمی‌دهند.

خدایی در مورد علت برگزار نشدن یادواره شهید عطایی در سال ۹۶ خاطرنشان کرد: ما برگزاری این یادواره را در برنامه و تقویم ورزشی خود قرار داده بودیم اما بنا به دلایل نامعلوم از طرف اداره کل ورزش و جوانان اجازه برگزاری داده نشد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهید عطایی هرساله در برنامه‌های هیئت گنجانده می‌شود، بیان کرد: ما آماده برگزاری این یادواره بودیم اما اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرد که فعلا این یادواره را برگزار نکنید که دلایل آن نیز به ما اعلام نشد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر