logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۲۰۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

بارش باران‌ پراکنده در استان زنجان دور از انتظار نیست

بارش-باران‌-پراکنده-در-استان-زنجان-دور-از-انتظار-نیست
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه طی ساعات بعد از ظهر انتظار می‌رود رگبار پراکنده باران و رعدوبرق، به‌ ویژه در نیمه شمالی استان باشیم گفت: بارش باران‌های پراکنده برای استان پیش‌بینی می‌شود.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه از فردا تا اوایل هفته آینده بارندگی در استان نخواهیم داشت و دمای هوا نیز به تدریج افزایشی خواهد بود به طوریکه روزانه شاهد افزایش یک درجه ای دما خواهیم بود گفت: روز چهارشنبه بارش باران در ایستگاه‌های نیک پی و دانشگاه زنجان رخ داده است که برای روز پنج شنبه نیز بارندگی‌های پراکنده برای برخی مناطق استان دوراز انتظار نیست.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان اغلب مناطق استان طی پیش از ظهر امروز قسمتی ابری و در بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: در شهرستان طارم آسمان ابری و در ارتفاعات آن مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود و به سبب گذر امواج ضعیفی از روی منطقه، در بخش‌های بادگیر استان شاهد وزش باد نسبتا شدید نیز خواهیم بود که به‌ویژه در مناطق غربی و جنوب غربی استان می‌تواند با غبار رقیق همراه شود.

 محمدی اضافه کرد: طی ساعات بعد از ظهر انتظار می‌رود که شاهد رگبار پراکنده باران و رعدوبرق، به‌ویژه در نیمه شمالی استان باشیم که احتمال رخداد تگرگ نیز پیش بینی می‌شود از فردا تا اوایل هفته آینده، آسمان استان عمدتا صاف خواهد بود.

وی گفت: امروز شاهد کاهش نسبی دمای هوا خواهیم بود که پس از آن طی روزهای آینده با شیب ملایمی روند افزایشی خواهد داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر