logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۲۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان:

افزایش مصرف آب شرب در استان زنجان/ 363 انشعاب غیر مجاز شناسایی شدند

افزایش-مصرف-آب-شرب-در-استان-زنجان-363-انشعاب-غیر-مجاز-شناسایی-شدند

معاون شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به افزایش میزان مصرف آب شرب در استان زنجان گفت: برای مقابله با میزان مصرف آب در استان زنجان 363 انشعاب غیرمجاز شناسایی شدند.

سعید شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: طی چهار ماهه نخست سال 96 تعداد 2 هزار و 750 فقره انشعاب آب و همچنین تعداد یک هزار و 120 فقره انشعاب فاضلاب به مشترکین واگذار شده است.

وی افزود: در همین مدت تعداد 363 انشعاب غیر‌مجاز نیز تبدیل به مجاز شده و 2 هزار و 280 مورد کنتور‌های خراب مشترکین تعویض شده است.

شریفی همچنین گفت: از محل ابلاغیه معافیت‌های حق انشعاب 67 فقره انشعاب رایگان برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و مساجد استان واگذار شده است.

وی کرد: میزان مصرف مشترکین در استان زنجان در 2ماهه اخیر 8 میلیون و 355 هزار متر مکعب بوده است که این میزان 1.04درصد افزایش را نسبت به دو ماه قبل از آن نشان می دهد.

معاون مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان این میزان رشد را با توجه به افزایش دما و به تبع آن افزایش مصرف را طبیعی دانست و خاطر نشان کرد: همچنان از مشترکین محترم انتظار داریم همچون همیشه در رعایت الگوی مصرف آب با شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان نهایت همکاری را داشته باشند.

وی گفت: در راستای تامین آب اضطراری و مدیریت بحران و پدافند غیر‌عامل، دومین تانکر سیار آبرسانی شرکت آب و فاضلاب شهری برای استفاده در منطقه ابهر و خرمدره برای مواقع اضطراری تحویل آبفای خرمدره شد.

معاون مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان افزود: نخستین تانکر سیار آبرسانی با خرید یک دستگاه خودروری کشنده 6 تنی پس از تجهیز به تانکر و پمپ در اواخر سال 95 تحویل امور آبفای زنجان شده بود.

وی مدیریت منابع تولید و تقاضا جهت جلوگیری از تنش آبی در سطح شهر‌های استان زنجان را از دیگر فعالیت‌های دفتر مدیریت بحران پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری اعلام کرد و گفت: سیاست شرکت در راستای عبور از تنش آبی موجود با توجه به محدودیت منابع قابل برداشت آب، مدیریت منابع تولید(چاه ها) فشار شبکه و کاهش پرتی و تقاضای مشترکین است.

شریفی خاطر نشان کرد‌: روزانه در سطح شهر‌های استان بطور متوسط حدود 32 مورد اتفاق و حادثه در خطوط انتقال‌، شبکه توزیع و انشعابات مشترکین رخ می‌دهد که با عملکرد به موقع همکاران ما تاثیرات آن برای مشترکین بسیار کم بوده است.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر