logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۲۰۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران:

صنایع شیر ایران هولدینگ هیچ مجموعه‌ای نخواهد بود

صنایع-شیر-ایران-هولدینگ-هیچ-مجموعه‌ای-نخواهد-بود
رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران گفت: صنایع شیر ایران تنها در بحث تولید اقدام می کند و هولدینگ هیچ مجموعه‌ای نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سیاوش نیازی امروز ۸ شهریورماه در حاشیه افتتاح ۲۵ طرح تولیدی، زیست محیطی و تحقیقاتی شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان اظهار داشت: این شرکت با توجه به ظرفیت‌های خوبی که دارد در طول دو سال گذشته در بحث افزایش تولید محصولات به خصوص محصولات جدید و برخی محصولات دانش‌بنیان به پیشرفت مناسبی رسیده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در خصوص سرمایه‌گذاری نیز اقدامات خوبی در مجموعه انجام شده و بابت اشتغالزایی که می‌تواند در استان داشته باشد تاثیر گذار بوده است.

رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران در خصوص بورسی شدن شرکت پگاه زنجان نیز گفت: بورسی کردن شرکت‌ها یک فرایند خاصی دارد و تالار بورس یک تکالیف خاصی بر عهده مجموعه قرار می‌دهد، با این حال فرایند در حال طی شدن است.

وی اذعان کرد: این شرکت، به همراه یک شرکت دیگر جزو شرکت‌هایی است که در اولویت فرابورس قرار گرفته است فرایند اداری در حال انجام است.

نیازی با بیان اینکه مراحل قانونی باید طی شود خاطر‌نشان کرد: اگر تکالیفی بر عهده مجموعه است باید حتما انجام شود.

رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران در خصوص ۲۵ پروژه افتتاح شده امروز نیز یاداو شد: ۵۰ میلیارد تومان هزینه برای پروژه‌ها صرف شده بود و مقدمات ۱۸ پروژه جدید در خط تولید نیز با ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه در حال انجام است و در آینده‌ای نه چندان دور به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه شرکت پگاه زنجان در حوزه برخی محصولات عملکرد بسیار خوبی داشته و در این زمینه تک است گفت: به دنبال این هستیم از بابت توسعه به مجموعه کمک نماییم تا پاسخگویی نیاز کشور باشد.

نیازی ادامه داد: در حال حاضر ۲۲۰ نفر در حال کار در مجموعه پگاه زنجان هستند و با افتتاح پروژه‌های جدید برای ۴۵ نفر نیز اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه موضوعی مبنی بر اینکه هولدینگ شیر پگاه ایران در نظر دارد اسپانسر یکی از دو تیم پرسپولیس و استقلال شود آیا صحت دارد یا خیر؟ گفت: این موضوع کاملا کذب است و این شرکت تنها در بحث تولید اقدام می کند و هولدینگ هیچ مجموعه‌ای نخواهد بود.

وی در ارتباط با مباحث فناورانه نیز یاداور شد: یک شرکت دانش‌بنیان احداث شده است که در ارتباط با محصولات دانش‌بنیان و قطعاتی که در بحث تحریم دچار مشکل است فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر