logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۲۰۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل صمت استان زنجان خبر داد:

بازگشت به چرخه تولید یک واحد صنعتی ابهر بعد از رکود ۶ ساله

بازگشت-به-چرخه-تولید-یک-واحد-صنعتی-ابهر-بعد-از-رکود-۶-ساله-
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: یک واحد تولیدی در ابهر تولیدکننده آب معدنی بوده است که بعد از ۶ سال راکد به چرخه تولید برگشت.

مجید گلشنی‌فرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: دولت مصمم به احیای همه واحد‌های تولیدی و صنعتی است که در دهه گذشته به تعطیلی کشیده شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه پیگیر اجرای نهضت احیای واحد‌های اقتصادی راکد و تعطیل هستیم، گفت: با احیای واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد و تعطیل بخش قابل توجهی از مشکل اشتغال نیز حل خواهد شد.

گلشنی‌فرد تصریح کرد: یکی از مهمترین موضوعات در بحث احیا این واحدها شناسایی مشکل دقیق و حل آن به صورت پایدار است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در احیا این واحدها باید نیاز بازار سنجیده شود، گفت: در خصوص این واحد، محصولی که تولید می‌شد در بازار کشش نداشت، بنابراین با توجه به شناختی که از فروش محصول قبلی داشتیم تصمیم به تغییر محصول گرفتیم، در فاز اول آب معدنی و سپس تولید انواع آب‌میوه و آب گازدار در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارخانه زرنوش سیوان ابهر بعد از ۶ سال راکدی به چرخه تولید برگشت و در فاز اول ۲۰ میلیارد تومان و برای فازهای بعد انشاالله ۳۰ میلیارد تومان اختصاص داده خواهد شد و در هر شیفت ۱۲ نفر مشغول به کار شدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر