logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۲۰۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل گمرک زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

ترخیص بیش از ۲۷۰ هزار تن مواد اولیه از گمرک استان زنجان

ترخیص-بیش-از-۲۷۰-هزار-تن-مواد-اولیه-از-گمرک-استان-زنجان
مدیرکل گمرک زنجان با بیان اینکه گمرک زنجان اقدامات متعددی در زمینه‌های مختلف گمرکی انجام داده است گفت: جلوگیری از توقف تولید و ترخیص بیش از ۲۷۰ هزار تن مواد اولیه تولید شده توسط گمرک استان است.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

زین العابدین گنج خانلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه پذیرش ۳۰۸ فقره ضمانت نامه بانکی به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال به جای واریز نقدی  حقوق ورودی در جهت مساعدت برای جبران نقدینگی واحدهای تولیدی استان زنجان انجام شده است گفت: استرداد بیش از ۲۲۸ میلیارد ریال از محل حقوق ورودی به واحدهای تولیدی فعال در زمینه صادرات و واردات در استان زنجان تشکیل شده است.

وی افزود: ارائه تسهیلات ترخیص ۹۰ درصدی مواد اولیه واحدهای تولیدی بیش از دریافت کد بانکی به منظور جلوگیری از توقف تولید و ترخیص بیش از ۲۷۰ هزار تن مواد اولیه تولید به ارزش ۸۵ میلیون دلار تحت رو به ورود موقت در استان زنجان انجام شده است.

مدیرکل گمرک زنجان عنوان کرد: صادرات ۲۸۲ هزار تن کالا به ارزش ۵۰۲ میلیون دلار به کشورهای مختلف و ثبت رکورد بیشترین ارزش صادرات کالا طی ۱۴۰۱ از شروع فعالیت گمرک استان زنجان انجام گرفته است.

گنج خانلو افزود: حمایت از صادرات غیر نفتی استان از طریق ارائه تسهیلات ارزیابی روی کامیون جهت تسریع در کار و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های مضاعف به واحدهای تولیدی از دیگر اقدامات گمرک استان زنجان درزمینه حمایت از صادرات غیر نفتی است.

وی تصریح کرد: انجام تشریفات و ترخیص کالاهای وارداتی مختلف به ارزش ۶۸۸ میلیون دلار و وزن ۵۴۷ هزار تن که با بیش از ۳۰ هزار دستگاه کامیون به گمرک استان حمل شده است.

مدیرکل گمرک زنجان ابراز کرد: فراهم نمودن امکان تخلیه و انبار داری کالا در ایستگاه ریلی بناب از طریق عقد قرار داد با شرکت انبارهای عمومی و استقرار در محل ایستگاه است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر