logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۲۰۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ماهنشان در گفتگو با موج‌رسا:

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث استخر دندی مورد نیاز است

۱۰۰-میلیارد-تومان-اعتبار-برای-احداث-استخر-دندی-مورد-نیاز-است
فرماندار ماهنشان با بیان اینکه احداث استخر دندی از جمله مطالبات چندین ساله اهالی بخش انگوران است گفت: میزان اعتبار مورد نیاز برای این پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان است.

محمد‌رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه احداث استخر ماهنشان در منطقه دندی از جمله مطالبات چندین ساله اهالی بخش انگوران شهرستان ماهنشان است گفت: میزان اعتبار مورد نیاز این استخر  ۱۰۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تمام مراحل مربوط به ساخت و ساز پروژه استخر دندی شهرستان ماهنشان باید مورد بررسی قرار گیرد گفت: بعد از مطالعات نقشه احداث استخر دندی شروع خواهد شد.

وی افزود: پیگیری‌های منظم در ارتباط با یکی از مهمترین مطالبات مردمی دندی شهرستان ماهنشان انجام شده است. و با سازمان برنامه وبودجه نیز صحبت‌ها و مذاکراتی در باب احداث استخر دندی انجام شده است.

محمدی تاکید کرد: شورای شهر دندی نیز برای به نتیجه رسیدن پیگیری‌ها خوب پای کار بودند و همکاری لازم را داشتند.

 وی تصریح کرد: نام پروژه مربوطه "استخر دندی" است که دارای نقشه و تیپ بوده همان شکل و ساختار که در استخر کارگران زنجان موجود است مشابه آن در دندی احداث خواهد شد.

 فرماندار ماهنشان اضافه کرد: چند سالی است که پروژه استخر دندی ماهنشان کلید خورده و اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای مطالعه و امکان سنجی طرح در نظر گرفته شده است.

محمدی گفت: بعد از اتمام مطالعه پروژه مرحله احداث استخر دندی در سال ۱۴۰۳ خواهد بود و برای این پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر