logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۲۰۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با هفته دولت؛

۴ بازارچه محلی در شهر زنجان کلنگ‌زنی شد

-۴-بازارچه-محلی-در-شهر-زنجان-کلنگ‌زنی-شد
۴ بازارچه محلی در شهر زنجان کلنگ‌زنی شد، این بازارچه‌ها در متراژ ۱۶۰۰ متر مربع، در مدت زمان ۴ ماه و با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در چهار نقطه شهر زنجان احداث خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی در مراسم کلنگ‌زنی ۴ بازارچه محلی شهر زنجان اظهار داشت: ایجاد بازارهای موازی از طرح‌های استانی برای کنترل تورم است تا دولت در مواقع لزوم به آن اعمال نظر کرده و قیمت را کنترل نماید.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با ایجاد بازارچه‌هایی که کلنگ‌زنی شد اقدام خوبی در تأمین میوه و سایر مایحتاج مردم انجام می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه انتظار این است تا از ظرفیت بخش خصوصی نیز در این بازارچه‌ها استفاده شود گفت: همچنین باید ظرفیت فضای مجازی برای عرضه کالاها نیز استفاده شود.

وی با بیان اینکه این مراکز نباید محدود به تأمین میوه و تره بار شود گفت: باید سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نیز در آن عرضه شود.

افشارچی با اشاره به اینکه شهرداری و اعضای شورا در تامین زیرساخت‌ها همراهی خوبی داشتند گفت: شهرداری صرفا در بخش عمرانی فعال نیست بلکه موضوع تأمین مایحتاج مردم نیز توجه دارد.

گفتنی است این بازارچه‌ها در متراژ ۱۶۰۰ متر مربع، در مدت زمان ۴ ماه و با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در چهار نقطه شهر زنجان احداث خواهند شد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر