logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۲۰۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به مناسبت هفته دولت:

4 طرح گازرسانی در خدابنده به بهره‌برداری رسید

4-طرح-گازرسانی-در-خدابنده-به-بهره‌برداری-رسید
همزمان با هفته دولت؛ خدابنده‌ای‌ها شاهد بهره‌برداری از 3 طرح گازرسانی روستایی و افتتاح گازرسانی به یک واحد تولیدی - صنعتی بودند با این اقدام پوشش شبکه گازرسانی روستاهای این شهرستان به 99.6 درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، همزمان با هفته دولت؛ خدابنده‌ای‌ها شاهد بهره‌برداری از 3 طرح گازرسانی روستایی و افتتاح گازرسانی به یک واحد تولیدی - صنعتی به دست فرماندار بودند تا پوشش شبکه گازرسانی روستاهای این شهرستان به 99.6 درصد افزایش یابد.

بیشتر بخوانید

با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 4 طرح گازرسانی که با حضور برخی از مسئولین و مدیران اجرایی استان زنجان و شهرستان خدابنده، در هفته دولت؛ انجام شد و 99.6 درصد خانوار روستایی شهرستان خدابنده؛ تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار گرفت.

جواد تاراسی فرماندار خدابنده گفت: برای این طرح‌ها بیش از 16 میلیارد و 120 میلیون تومان اعتبار اختصاص‌یافته است.

وی با اعلام اینکه با گازرسانی روستایی در هفته دولت امسال؛ موفق به تأمین گاز 260 خانوار جدید روستایی در شهرستان خدابنده شده‌ایم؛ افزود: گازرسانی به 5 روستای دیگر نیز در درست طراحی است و برنامه‌ریزی لازم برای تحت پوشش قراردادن 95 خانوار روستایی دیگر صورت‌گرفته است.

فرماندار خدابنده با بیان اینکه از 226 روستای شهرستان خدابنده؛ 215 روستا بهره‌مند از گاز طبیعی است؛ ابراز کرد: در هفته دولت همچنین شاهد افتتاح یک واحد تولیدی - صنعتی در شهرستان خدابنده؛ با صرف اعتباری نزدیک به 56 میلیون تومان هستیم.

وی اعلام کرد: به برکت انقلاب اسلامی؛ در حال حاضر 100 درصد خانوار شهری و 99.6 درصد خانوار روستایی شهرستان خدابنده بهره‌مند از گاز طبیعی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر