logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۲۰۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ابهر خبر داد:

ساماندهی میادین شهری ابهر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان

ساماندهی-میادین-شهری-ابهر-با-اعتبار-۱۵-میلیارد-تومان
شهردار ابهر گفت: هفت میدان مهم شهر ابهر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان ساماندهی و به‌سازی خواهند شد.

رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: با توجه به برنامه‌ها و اهدافی که شهرداری و شورای شهر ابهر دارد کلیه امور بر اساس مطالعه‌محوری‌، محله‌محوری و مردم‌محوری است.

بیشتر بخوانید

حیدری تصریح کرد: ساماندهی ۷ میدان شهر ابهر اعم از میدان‌های زیدالکبیر، پیر، توحید، خلیج‌فارس حسین‌آباد، میدان جانباز، تمدن و امام خمینی در دستور کار شهرداری و شورای شهر ابهر قرار دارد.

شهردار ابهر با بیان اینکه اعتباری که ما برای این میادین اختصاص دادیم ۱۵ میلیارد تومان است، گفت: بحث اصلاح و بازنگری میادین در دستور کار است.

وی تصریح کرد: چندین سال بود که میادین به صورت راکد باقی مانده بود و کار خاصی در آنها انجام نشده بود با طرح‌هایی که توسط مشاورین طراحی شده و در جلسات مختلف بازنگری و مصوب شده این پروژه‌ها انجام خواهد شد و انشالله به زودی شاهد رشد و شکوفایی شهر ابهر باشیم.

این مسئول علت انتخاب میدان زیدالکبیر برای کلنگ‌زنی، تجمیع میدان انگور با قبه امام‌زاده زیدالکبیر اعلام کرد و گفت: این میدان به صورت لوبیایی شکل خواهد شد و حریم قبه افزایش پیدا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: این میدان مرکز تجمع مردم و انجام آیین‌های مذهبی و ملی شهر ابهر خواهد بود و بلوار امتداد می‌یابد و میدان انگور حذف می‌شود و به میدان زیدالکبیر اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر