logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۲۰۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
ثبت یک موفقیت برای استاندار زنجان؛

محسن افشارچی لوح استاندار برتر جشنواره کشوری شهید رجائی را دریافت کرد

محسن-افشارچی-لوح-استاندار-برتر-جشنواره-کشوری-شهید-رجائی-را-دریافت-کرد
استاندار زنجان در هجدهمین جشنواره کشوری شهید رجایی لوح استاندار برتر را از رئیس‌جمهور دریافت کرد که این موفقیت افتخاری بزرگ برای مردم استان زنجان است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در مراسمی که با حضور ریاست محترم جمهوری و مقامات کشوری و لشکری، استانداران برگزار شد استانداران برتر هجدهمین جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید

در بخش معرفی برترین استانداران کشور محسن افشارچی، استاندار زنجان بر اساس ارزیابی شاخص‌ها، فعالیت‌ها و تحقق برنامه‌های دولت مردمی به‌عنوان استاندار برتر کشور معرفی و توسط آیت الله رئیسی؛ رئیس جمهور کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

دریافت این لوح افتخار؛ حاصل تعهد، تخصص، دانش، علم، ایمان و زحمات شبانه‌روزی تلاش‌های بی‌وقفه در شاخصه‌های مختلف اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی استاندار است.

همین تلاش‌های بی‌قفه دلیلی بر توسعه و آبادانی استان می‌شود و ثمره این حضور تا همیشه در حافظه تاریخ شهر زنجان باقی خواهد ماند.

یقینا مردم استان زنجان در هر سطحی قدردان زحمتکشان در هر عرصه‌ای هستند و خواهند بود. چراکه مردم شاهد تلاش استاندار در عرصه‌های مختلف می‌باشند‌ که برای رفع چالش‌ها و مشکلاتشان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر