logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۲۰۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی(عج):

بزرگداشت اربعین در میان مسلمانان اهمیت بسزایی دارد

-بزرگداشت-اربعین-در-میان-مسلمانان-اهمیت-بسزایی-دارد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) گفت: بزرگداشت اربعین در میان مسلمانان اهمیت بسزایی دارد.

حجت الاسلام محبعلی احدی در گفتگو با پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: بزرگداشت اربعین در میان مسلمانان اهمیت بسزایی دارد.  

بیشتر بخوانید

وی بیان داشت: آیین بزرگداشت اربعین حسینی نشان از ارتباط مردم با اهل بیت(ع) و ولایت دارد که همه مردم مسلمان از سراسر عالم برای شرکت در این مراسم حضور پیدا می‌کنند و این مراسم نمایشی از حرکت مذهبی مردم و اجتماع محبین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.  

حجت‌الاسلام احدی تصریح کرد: درسى که اربعین به ما مى ‏دهد، این است که باید یاد حقیقت و خاطره‏ شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه‌داشت.   

این مقام مسئول بیان داشت: فضیلت اربعین برای ما و همه کسانی که دل در گرو اهل بیت(ع) دارند مشخص است؛ بزرگان ما فضیلت این زیارت مهم را روشن کرده‌اند و در این میان پیاده‌روی در مسیر زیارت جزو سنت‌های ائمه(ع) است.   

احدی با بیان اینکه اربعین ظرفیت‌های عظیمی برای اسلام ایجاد کرده است، گفت: اشتیاق و حرارت قلبی مؤمنان به اباعبدالله الحسین(ع) اولین و اساسی‌ترین عامل محبوبیت اربعین است.   

وی در پایان گفت: از این رو اربعین نقطه عطف و یک ذخیره استراتژیک برای نظام اسلامی است که مسلمانان، به ویژه پیروان این مکتب باید از این قدرت نرم بهترین بهره‌برداری را داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر