logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۲۰۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

گردو غبار آسمان استان زنجان افزایش می‌یابد

گردو-غبار-آسمان-استان-زنجان-افزایش-می‌یابد
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری و در شهرستان طارم ابری و در ارتفاعات مه آلود خواهد بود گفت: گردو غبار آسمان استان افزایش می‌یابد.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه شرایط ناپایداری جوی در استان تا روز چهارشنبه ادامه خواهد یافت گفت: احتمال رگبار و باران پراکنده در استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری و در شهرستان طارم ابری و در ارتفاعات مه آلود خواهد بود و در برخی مناطق شاهد وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ابراز کرد: این شرایط در ارتفاعات شهرستان طارم ممکن است با رگبار پراکنده باران نیز همراه گردد.

محمدی تصریح کرد: طی دو روز آینده شرایط جوی نسبتا پایدار خواهد بود و روز سه‌شنبه به سبب عبور امواجی از منطقه شاهد وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک و احتمال بارش‌های پراکنده و رعدوبرق خواهیم بود.

وی ابراز کرد: دمای هوا در روز یکشنبه با کاهش همراه خواهد بود که از روز دوشنبه دمای هوا مجددا روندی افزایشی خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ابراز کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۶ و ۲۷ درجه، ابهر ۱۴ و ۲۵ درجه، خرمدره ۱۵ و ۲۴ درجه، آببر ۲۰ و ۳۲ درجه، سلطانیه ۱۲ و ۲۷ درجه، قیدار ۱۲ و ۲۸ درجه و ماهنشان ۱۷ و ۳۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر