logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۲۰۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ماهنشان در گفتگو با موج رساخبر داد:

افتتاح 67 پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان ماهنشان

افتتاح-67-پروژه-به-مناسبت-هفته-دولت-در-شهرستان-ماهنشان-
فرماندار ماهنشان گفت: همزمان با هفته 67 پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان در شهرستان ماهنشان به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت ۶۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان در شهرستان ماهنشان استان زنجان به بهره‌برداری رسیده است گفت: بخش اعظمی از این پروژه‌ها مربوط به پروژه‌های راهداری وحمل ونقل جاده‌ای است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: چند سالی بود که در حوزه راه شهرستان ماهنشان دچار ضعف بودیم که امسال برخی مسیرها توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عملیات آسفالت‌ریزی انجام شده است که موجب رضایت‌مندی اهالی شهرستان ماهنشان شده است.

فرماندار ماهنشان عنوان کرد: 16 کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی در مسیر خیر آباد بخش مرکزی که آخرین مسیر در حوزه استحفاظی شهرستان ماهنشان را شامل می‌شود با موفقیت انجام شده است.

محمدی ابراز کرد: عملیات آسفالت‌ریزی دیگر در 15 کیلومتر مسیر روستای قواق در بخش انگوران است که عوامل بخش راهداری روزانه ۶ کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی را انجام می‌دهند.

وی ابراز کرد: امسال حوزه راهداری شهرستان ماهنشان در اعتبارات تملک دارایی ۲۵۰ درصد افزایش داشته است.

فرماندار ماهنشان ابراز کرد: از ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار تملک کل شهرستان ماهنشان ۳۹ میلیارد تومان به بخش راهداری اختصاص یافته است.

محمدی تاکید کرد: با تاکیداتی که برای بهسازی و مرمت در حوزه راهداری شهرستان ماهنشان انجام شده چیزی نزدیک به ۴۰ درصد برای ترمیم، مرمت و بهسازی راه‌های شهرستان ماهنشان هزینه شده است.

وی گفت: مزار شهدا شهرستان ماهنشان مخصوصا روستاهای کم جمعیت و یا خالی از جمعیت با مشارکت بنیاد شهید، بنیاد علوی و گروه‌های جهادی همه مزار و قبور موجود در روستا ساماندهی شد.

فرماندار ماهنشان تصریح کرد: در حوزه دهیاری‌ها کارهای عمده‌ای انجام شده که بخشداری انگوران نزدیک ۴ میلیارد تومان برای جدول‌گذاری، زیرسازی معابر و آسفالت اختصاص یافته است.

محمدی گفت: به مناسبت هفته دولت بخشداری مرکزی ۱۳ میلیارد تومان برای عملیات عمرانی شامل جدول گذاری، زیرسازی معابر و آسفالت در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در روستای پری شهرستان ماهنشان ۷ هزار متر مربع عملیات آسفالت در دستور کار است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر