logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۱۹۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

نخستین گروه از تیم درمان هلال‌احمر زنجان به عراق اعزام شد

نخستین-گروه-از-تیم-درمان-هلال‌احمر-زنجان-به-عراق-اعزام-شد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بامداد امروز نخستین گروه از تیم درمانی درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال‌احمر استان برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی(ع) به عراق اعزام شدند.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حکمت اله‌هاشمی امروز ۲ شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهاد داشت: بامداد امروز اکیپ ۲۹ نفری به منظور ارائه خدمات درمانی به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام اعم از پزشکان متخصص، عمومی، پرستار، تکنسین داروخانه و سایر عوامل به عراق اعزام شدند.

وی یادآوری کرد: هلال‌احمر استان زنجان در مسیر نجف به کربلا در عمود ۶۶۶ تا پایان اربعین حسینی به زائران خدمات خواهند داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال‌احمر استان برای نخستین بار اقدام به برپایی درمانگاه تخصصی سطح ۲ در عمود ۶۶۶ در مسیر نجف به کربلا کرده که در سال‌های آینده نیز با تجربیات و همت بیشتر خدمات قابل توجهی را ارائه خواهیم داد.

هاشمی خاطرنشان کرد: پیش از این، همه امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی و ۳۲۵ قلم دارو به درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال احمر استان زنجان در عمود ۶۶۶ ارسال شده است.

وی تاکید کرد: ۲ دستگاه آمبولانس نیز در درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال‌احمر استان زنجان در این عمود مستقر می شود تا در صورت نیاز بیماران و مصدومان را به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر تیم درمانی، اکیپ‌های سیار تیم های عملیاتی هلال احمر زنجان در مسیر پیاده روی اربعین حسینی فعالیت خواهند داشت تا در صورت وقوع حوادث احتمالی در کمترین زمان ممکن برای امدادرسانی اقدام کنند.

هاشمی گفت: صبح فردا دومین گروه ۱۳ نفری از تیم درمان به کشور عراق اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر