logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۱۹۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر ستاد اربعین استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

۲۷ هزار و ۶۱۹ زنجانی برای پیاده‌روی اربعین ثبت نام کردند

۲۷-هزار-و-۶۱۹-زنجانی-برای-پیاده‌روی-اربعین-ثبت-نام-کردند
دبیر ستاد اربعین استان زنجان گفت: تاکنون ۲۷ هزار و ۶۱۹ نفر با مراجعه به سامانه کشوری سماح برای حضور در راهپیمایی اربعین ثبت نام کردند.

باقر سپهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه ثبت‌نام علاقه‌مندان به پیاده‌روی اربعین همچنان از طریق سامانه سماح ادامه دارد گفت: تاکنون ۲۷ هزار و ۶۱۹ نفر با مراجعه به سامانه کشوری سماح برای حضور در راهپیمایی اربعین ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه ۶۶ درصد ثبت‌نام کنندگان آقا و ۳۴ درصد خانم‌ها هستند افزود: ۹۲ درصد زائران مرز مهران را برای خروج از استان انتخاب کرده‌اند.

دبیر ستاد اربعین استان زنجان با بیان اینکه روز گذشته ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از زائران استان از مرز کشور خارج و وارد خاک عراق شدند گفت: پیک خروج از روز گذشته آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۲ از استان زنجان موکب در داخل کشور در مرز و در شهرهای عراق برپا خواهد بود تا به زائران خدمات ارائه دهد اذعان کرد: مواکب در حال استقرار هستند و به نحو مطلوب خدمات ارائه خواهند داد.

سپهری بیان کرد: شهرداری نیز بر روی موکب‌های استان که در داخل کشور در مرز خدمات ارائه می‌دهند نظارت خواهد داشت ولی مستقیما موکب داری نخواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر