logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۱۹۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

پیشکسوتان آبی پوش تهران در بازی تدارکاتی با زنجان به میدان می‌آیند

پیشکسوتان-آبی-پوش-تهران-در-بازی-تدارکاتی-با-زنجان-به-میدان-می‌آیند
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه برای بیشتر شناخته شدن ورزش فوتبال استان زنجان تدابیری جهت حضور پیکسوتان عرصه فوتبال در زنجان شده است گفت: این بازی فردا در زنجان برگزار خواهد شد.

نادر بلباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه برای بهتر درخشیدن استعدادهای برتر ورزش فوتبال در استان زنجان مسابقات لیگ‌ها باید افزیش یابد تا افراد بتوانند با تمرینات جدی در این عرصه وارد شوند گفت: هدف از گردهمایی و برنامه‌ریزی جهت مسابقات تدارکاتی ایجاد ارتباط و استفاده از تجربیات بزرگان فوتبال کشور در استان است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این مسابقه دوستانه در ساعت 16:30 واقع در ورزشگاه کارگران زنجان برگزار خواهد شد امید است همشهریان جهت دیدن بازی در مجموعه کارگران حضور به هم رسانند.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان عنوان کرد: سعی شده از تمامی ظرفیت‌های فوتبال استان در این بازی استفاده شود و تجربه خوبی پیش رو باشد.

بلباسی گفت: از روز پنجشنبه 2 شهریرماه ۱۴۰۲، میزبان پیشکسوتان تیم استقلال تهران خواهیم بود و برنامه‌های متنوعی نیز برای حضور آنها پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ورزش فوتبال از جمله ورزش‌های پر طرفدار در جهان است و استان زنجان ظرفیت مناسبی در این زمینه و در رده‌های سنی مختلف دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر