logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۱۹۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر خبر داد:

تحقق ۹۰درصد مصوبات دهگردشی‌های دهستان درسجین

تحقق-۹۰درصد-مصوبات-دهگردشی‌های-دهستان-درسجین
فرماندار ابهر گفت:بیش از ۹۰ درصد مصوبات دهگردشی ۱۱ روستا به مرکزیت روستای درسجین عملیاتی شده است.

احمد ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: بیش از ۹۰ درصد مصوبات دهگردشی ۱۱ روستا به مرکزیت روستای درسجین عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: جلسه‌ای با موضوع پیگیری مصوبات دهگردشی حضور اعضای شورا و معتمدین این ۱۱ روستا و مسئولین شهرستانی در محل دهستان درسجین تشکیل شد.

ذوالقدر تصریح کرد: این دوره از دهگردشی‌های دهستان درسجین فقط برای پیگیری وضعیت مصوبات آغاز شده است و اگر مصوبه جدیدی باشد، برای دور بعدی دهگردشی‌ها مصوب و بررسی خواهد شد.

فرماندار ابهر با بیان اینکه همه دهیاران پروژه‌هایی که در سال گذشته تصویب شده بود، با میزان پیشرفت تشریح کردند، گفت: تمام مصوبات به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفتند و مسئولان مربوطه اداره آب، راهداری، مخابرات و بنیاد مسکن و ادارات دیگر در خصوص موانع پیش رو این پروژه‌ها توضیحات لازم را دادند.

وی در خصوص ۱۰ درصد باقیمانده مصوبات گفت: تمامی مسئولان اجرایی شهرستان ملزم شدند موانع پیش رو مصوبات را برطرف و تا پایان سال اجرایی کنند.

ذوالقدر افزود: عملیات اجرایی آسفالت‌ریزی روستای توده‌بین به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان به زودی آغاز خواهد شد و بازنگری طرح هادی این روستا انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه در مسیر روستایی کوی‌نیک لکه‌گیری به طول ۶ کیلومتر انجام شده است، گفت: مسیر باقیمانده طی یک ماه آتی انجام خواهد شد.

وی افزود: احداث‌بند رسوب‌گیر روستای کوی نیک در دست اقدام بوده و پی‌ریزی انجام شده و طی ماه‌های جاری مراحل تکمیلی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر