logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۱۹۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

وزش باد در استان زنجان به حد نسبتا شدید می‌رسد

وزش-باد-در-استان-زنجان-به-حد-نسبتا-شدید-می‌رسد
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه از بعد از ظهر روز سه شنبه در برخی مناطق با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد بود گفت: وزش باد در استان زنجان به حد نسبتا شدید می‌رسد.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه شرایط جوی پایدار تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت گفت: طی این مدت آسمان عمدتا صافی برای استان پیش‌بینی می‌شود که گاهی با وزش باد نیز همراه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز هوای استان صاف خواهد بود که بعدازظهر در برخی مناطق با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: در برخی مناطق شدت باد به حد نسبتا شدید خواهد رسید و دمای هوا نیز تا روز پنجشنبه در اغلب مناطق استان روند افزایشی خواهد داشت.

سلطانی ابراز کرد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته ۳۱ مرداد ماه خیرآباد با 11.5 درجه سلسیوس خنک‌ترین و ماهنشان، گیلوان و حلب با 36.4 درجه سلسیوس گرم ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان هستند.

وی تاکید کرد: دمای فعلی شهر زنجان ۲۱ درجه سانتیگراد بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است و تا پایان هفته سامانه بارشی برای استان پیش بینی نمی‌شود.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر