logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۱۹۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیرقرارگاه جهادی عدالت تربیتی و آموزشی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

بهسازی 350 مدرسه توسط نیروهای جهادی دانش آموزی در دستور کار است

بهسازی-350-مدرسه-توسط-نیروهای-جهادی-دانش-آموزی-در-دستور-کار-است
دبیرقرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی استان زنجان با بیان اینکه گروه‌های جهادی در استان عملکرد خوبی در مناطق محروم استان داشتند گفت: ۳۵۰ مدرسه در استان زنجان بهسازی می‌شود.

داود صدرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه هدف اصلی طرح شهید عجمیان ترویج و گسترش فرهنگ کار جهادی با محوریت مدرسه در بین دانش آموزان می‌باشد گفت: خوشبختانه که شهرستان خدابنده در طرح شهید عجمیان پیشتازه می‌باشد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آ.پ طرحی را به نام طرح شهید سید روح الله عجمیان در دستور کار قرار داده است که خود شهید بزرگوار کارگر و کارگر زاده بودند و طی اغتشاشات سال گذشته به شهادت رسیدند.

دبیرقرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی استان زنجان عنوان کرد: این طرح نهضت بهسازی و شاداب سازی مدارس کم برخوردار در سطح شهری و روستایی را شامی می‌شود که مرحله اول طرح عجمیان در نوروز ۱۴۰۲ در چند استان با موفقیت توسط گروه‌های جهادی دانش آموزی انجام شد.

صدرخانی گفت: در مرحله دوم طرح شهید عجمیان که بهسازی و شاداب سازی مدارس را بر عهده دارد در کل استان‌ها از تیرماه آغاز شده است که ده هزار مدرسه به کمک نیروهای جهادی دانش آموزی در کل کشور عملیات بهسازی و شاداب سازی را شامل شده است.

وی ابراز کرد: اجرای طرح شهید عجمیان که عملیات بهسازی و شاداب سازی مدارس را بر عهده دارد در استان زنجان ۳۵۰ مدرسه شهری و روستایی را تحت پوشش قرار داده و عملیات بهسازی و شاداب سازی مدارس استان زنجان توسط نیروهای جهادی دانش آموزی در دستور کار قرار دارد.

دبیرقرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی استان زنجان افزود: مدارس نیازهای خودرا برای استفاده از طرح شهید عجمیان در سامانه قرارگاه به آدرس etnab.ir )اتناب) ثبت نموده تا مدارس نیاز به شاداب سازی مورد توجه عوامل جهادی قرار گیرند و مشکلات مربوطه در این زمینه حل شود.

صدرخانی عنوان کرد: تا به امروز 258  گروه جهادی برای اقدام جهادی بهسازی و شادابی مدارس در سامانه اتناب ثبت نام کرده که ۲۴۳ گروه متعلق به گروه‌های جهادی دانش آموزی موسوم به خدام هستند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این گروه‌های دیگری هم از سایر استان‌ها در شاداب سازی مدارس استان مشارکت دارند که گروه‌های بسیج نواحی هم مشارکت چشمگیری در این طرح داشتند.

دبیرقرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی استان زنجان تصریح کرد: پیشبرد طرح  شهید عجمیان و عملیات بهسازی و شاداب سازی مدارس در سطح استان شامل نواحی یک و دو بوده و در مناطق دیگر در حال انجام است که شهرستان خدابنده در طرح شهید عجمیان پیشتازه می‌باشد.

صدر خانی تاکید کرد: هدف اصلی از اجرای طرح شهید عجمیان ترویج و گسترش فرهنگ کار جهادی با محوریت مدرسه در بین دانش آموزان می‌باشد که یکی از اهداف سند تحول بنیادین آ.پ است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر