logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۱۹۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت ووشوی شهرستان ابهر خبر داد:

درخشش دختران ووشوکار ابهری با کسب 5 مدال در مسابقات کشوری

درخشش-دختران-ووشوکار-ابهری-با-کسب-5-مدال-در-مسابقات-کشوری
رئیس هیئت ووشوی شهرستان ابهر گفت: در مسابقات قهرمانی کشور سبک هوپ‌گار به میزبانی شهرکرد برگزار شد که ۵ نفر از بانوان ووشوکار موفق به کسب ۵ مدال رنگارنگ شدند.

حسن مظفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در این دوره از مسابقات  ۵ نفر از بانوان ووشوکار با مربیگری مینا اکبری موفق به کسب ۵ مدال رنگارنگ شدند.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: در قسمت بانوان مسابقات ووشوی قهرمانی کشوری سبک هوپ‌گار که در تاریخ ۲۵ ، ۲۶ و ۲۷ مرداد ماه به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

مظفری با بیان اینکه تیم بانوان ابهر برای اولین بار در سطح کشوری با ۵ نفر از ووشوکاران حضور پیدا کردند که هر ۵ نفر شرکت کننده توانستند عناوین قهرمانی در این دوره از مسابقات را کسب کنند و اتفاق خوبی را برای شهرمان رقم بزنند.

این مسئول گفت: آتنا امیری مدال طلا، زهرا رجبی مدال نقره، مریم مرادی مدال برنز، ثنا حسینی مدال برنز و الینا عابدینی مدال برنز را در این مسابقات به‌دست آوردند.

وی ضمن تشکر از این ورزشکاران عزیز و اساتید زحمت کش و دلسوز ایشان ، گفت: کسب این افتخارات را به جامعه ورزشی شهرمان و همچنین خانواده های محترم این ورزشکاران تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر