logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۱۹۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

مساجد محور باید انسان‌هایی همانند شهیدصدرزاده تربیت کنند

مساجد-محور-باید-انسان‌هایی-همانند-شهیدصدرزاده-تربیت-کنند
امام جمعه قیدار گفت: هر برنامه‌ای باید در مسجد باشد و در حقیقت مسجد محور است و باید احیا شود و انسان‌هایی همانند شهید مصطفی صدرزاده تربیت کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، امروز 30 مرداد به مناسبت روز جهانی مسجد، برنامه‌ای با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان خدابنده در مسجد فاطمه الزهرا(س) شهر قیدار برگزار شد.

بیشتر بخوانید

در ابتدای این برنامه مجید لطیفی فرمانده سپاه خدابنده اظهار کرد: 40 درصد مساجد شهرستان خدابنده فعال است و کم تعداد بودن نمازگزاران نماز صبح، عمده ضعف این مساجد است.

وی افزود: برنامه حلقه‌های صالحین که یکی از برنامه‌های سپاه است که در مساجد برگزار می‌شود و به تازگی نیز برنامه محله اسلامی ابلاغ شده است و در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: محله اسلامی در جهت رونق بخشی به مساجد و آسیب زدایی از محله‌ها در راستای امید، خدمت و مشارکت انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: 27 درصد مساجد شهرستان خدابنده دارای امام جماعت هستند و این امر تاثیر زیادی در جذب مردم به مسجد داشته است.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: امام جمعه قیدار به جوانان بها می‌دهد و این ارزش قائل شدن ایشان باعث شده است که جوانان در اکثر مراسمات مذهبی حضور فعال داشته باشند.

در ادامه حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه قیدار عنوان کرد: مسئولان باید در مساجد حضور داشته باشند تا مردم آنها را ببینند و این مسئله برای مردم خیلی مهم و تاثیرگذار است.

وی افزود: هر برنامه‌ای باید در مسجد باشد و در حقیقت مسجد، محور است و باید احیا شود و انسان‌هایی همچون شهید مصطفی صدرزاده تربیت کند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: مسجد فقط محلی برای برگزاری نماز نیست بلکه باید قرارگاه باشد و همه مسائل مختلف فرهنگی، معیشتی و غیره در آن مطرح شده و مشکلات مردم در آن حل شود.

وی افزود: اگر می‌خواهیم مشکل آشفته بازی جامعه مانند کشف حجاب و بی‌حجابی یا بد‌حجابی و غیره حل شود باید برنامه‌ریزی‌ها انجام شود و این امر در سایه مساجد محقق می‌شود.

در ادامه مراسم، امینی مداح اهل بیت به مدیحه سرایی پرداخت و سپس از ائمه جماعات و هیئت امنای مسجد شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر