logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۱۸۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

دشمن اعتماد مردم را مورد هدف قرار داده است

دشمن-اعتماد-مردم-را-مورد-هدف-قرار-داده-است
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن به فکر این است که اراده‌ها را ضعیف و تسلیم کند، اعتماد را از مردم بگیرد و ارزش‌های ما را پایمال کند گفت: اما خبرنگاران می‌توانند با جهاد تبیین در مقابل هجمه دشمن قرار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»سردار محمد طراقیه امروز ۳۰ مردادماه در نشست خبری مشترکی که با شهرداری زنجان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید صارمی اظهار داشت: در صحنه‌های مختلف به وضوح شاهد حضور خبرنگاران در قلب صحنه‌ها برای انتقال پیام‌ها از رخ‌داد‌های مهم در کنار خودمان بوده‌ایم.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: اصحاب رسانه که در این زمینه متعهد هستند در جهاد تبیین شرکت می‌کنند و اقدامات امید آفرین که در کشور و استان انجام می‌شود را بیان می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: همه به این واقعیت اذعان داریم که اکنون در وسط یک جنگ رسانه‌های حضور داریم و دشمن از آن استفاده می‌کند اما خبرنگاران می‌توانند به خوبی در رابطه با ابعاد مختلف جهاد تبیین عمل کنند و امید را به جامعه برگردانند. 

وی بیان کرد: دشمن بخشی اقدامات نیروی انتظامی که در ارتباط با برخی جرائم انجام می‌شود و طبق وظیفه قانونی فراجا است را نقض حقوق شهروندی می‌داند و با استفاده از برخی کلمات اقدامات همکاران ما را به نحو دیگر بیان می‌کند اما خبرنگاران با این امور مقابله می‌کنند و نقش همکاران را به خوبی تبیین می‌نمایند.

سردار طراقیه اذعان کرد: خبرنگاران می‌توانند در جامعه امید تزریق کنند، اصحاب رسانه می‌توانند با هنر رسانه خود لکه‌های کوچک که توسط دشمنان گاها بسیار بزرگ نمایی می‌شود را تببین کرده و روشنگری کنند. 

وی با اشاره به اینکه دشمن به فکر این است که اراده‌ها را ضعیف و تسلیم کند، اعتماد را از مردم بگیرد و ارزش‌های ما را پایمال کند اذعان کرد: اما خبرنگاران می‌توانند در مقابل هجمه دشمن مقابله کنید.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه کلمات دارای ظرفیت‌های بزرگی هستند گفت: کلمات قدرت تکثیر و انتقال دارند و نقش بسیار فعالی در جامعه دارند.

وی اذعان کرد: در جامعه‌ای هستیم که اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف از خدمات همکاران باید انجام شود، در روزهای گذشته تعدادی از نیروهای خدوم کشورمان را در نقاط مختلف از دست دادیم و در راه خدمت به کشور و در دفاع از امنیت به شهادت رسیدند. 

سردار طراقیه با بیان اینکه در ایجاد امنیت پایدار در ایام محرم اوج همکاری و خدماتی نیروهای نظامی را شاهد بودیم گفت: در این ایام دشمن تهدید نیز کرده بود و برای استان برنامه داشت اما نتوانست حرکتی علیه استان انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه ما اعتقاد داریم از مردم و برای مردم هستیم گفت: امنیت محصول جمعی است و همه مردم در ایجاد امنیت پایدار، مشارکت فعال دارند و باید با مشارکت و هم‌افزایی این امنیت را ساری و جاری کنیم و اصحاب رسانه می‌توانند در این زمینه کمک رسان باشند.

وی بیان کرد: در جامعه و استانی خدمت می‌کنیم که مردم آن شهر به ولایت مداری، شهید پروری، عزاداری مشهور هستند و بنده عرض می‌کنم با تمام وجود سعی خواهیم کرد تا این امنیت پایدار نسبی که در استان شاهد هستیم را حفظ کنیم و اجازه ندهیم که این امنیت مورد هجمه قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر