logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۱۸۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امنیتی، سیاسی فرماندار ابهر:

تاکید فرمانداری بر صیانت از آثار میراث فرهنگی و برندسازی محصولی برای ابهر است

تاکید-فرمانداری-بر-صیانت-از-آثار-میراث-فرهنگی-و-برندسازی-محصولی-برای-ابهر-است
معاون امنیتی، سیاسی فرماندار ابهر گفت: تاکید شخص فرماندار و هم اینجانب این بود که سال گذشته در ایام عید برای شناساندن ابهر برندی توسط میراث فرهنگی و گردشگری ابهر تهیه و عرضه شود اما هیچ اقدامی نشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اکبر طاهری زاده معاون سیاسی، امنیتی فرماندار در اولین جلسه انجمن‌های میراث فرهنگی گفت: ماهیت این جلسه را ارج می‌نهیم اما در برخی از اتفاقات مربوط به میراث فرهنگی درحفاظت از آثار ملی شهرستان ابهر در نواحی و روستاهای تابعه گله‌مندیم چرا که هم تاکید شخص فرماندار و هم اینجانب این بود که سال گذشته در ایام عید برای شناساندن ابهر برندی توسط میراث فرهنگی و گردشگری ابهر تهیه و عرضه شود اما هیچ اقدامی نشد.

بیشتر بخوانید

طاهری زاده با بیان این که یکی از پروفسورهای باستان‌شناس کشور وقتی تپه قلعه تپه را بازدید می‌کرد، گفت: این تپه قدمت ۵۰۰۰ ساله دارد و باید به خوبی از آن حفاظت شود چون هویت ابهر است.

اکبر طاهری زاده از بلاتکلیفی مرمت گنبد آستان مقدس امامزاده اسماعیل شناط انتقاد کرد و گفت: انتظار از مسئولین مربوطه این نبود و باید تکلیف شرایط موجود روشن شود.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار برحفظ آثار باستانی و تاریخی شهرستان ابهر تاکید کرد و گفت: ما به وظیفه قانونی خود در خصوص تحقق آئین‌نامه‌های دولتی و اجرای قوانین عمل کرده و  کوتاه نمی‌‌آییم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر