logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۱۸۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

اختصاص بودجه ۲.۵ میلیارد تومانی شهرداری زنجان برای پیاده‌روی اربعین

اختصاص-بودجه-۲.۵-میلیارد-تومانی-شهرداری-زنجان-برای-پیاده‌روی-اربعین
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان از اختصاص بودجه ۲.۵ میلیارد تومانی شهرداری زنجان برای پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: امسال شهرداری زنجان در مرز مهران دو موکب مردمی را پشتیبانی خواهد کرد.

منصور مرادلو در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: سالانه برای پیاده‌روی اربعین بودجه‌ای مورد تصویب قرار می‌گیرد که امسال ۲.۵ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ توسط شهرداری به این امر اختصاص داده شده که در حال وارد شدن به فاز عملیاتی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: محل هزینه کرد بخشی از این مبلغ در مراسم جاماندگان پیاده‌روی اربعین است که در گاوازنگ زنجان برگزار می‌شود که سال گذشته با حضور ۶۰ هزار نفر برگزار شد با این حال فعلا امسال در مورد برگزاری این برنامه تصمیم نهایی گرفته نشده است.  

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان اذعان کرد: سال گذشته شهرداری زنجان یک اقدام بسیار مناسبی انجام داد و آن تامین برخی زیرساخت‌های مدیریت بحران همچون تامین کانتینر یخچالی، آب‌سرد کن، کولر، وسایل آشپزخانه صنعتی بود که توانست از این زیرساخت‌ها در مراسم پیاده‌روی اربعین استفاده کند بنابراین این زیرساخت‌ها چند منظوره تهیه شد و مقرر است برای تکمیل زیرساخت‌ها بخشی از بودجه پیاده‌روی اربعین به این امر اختصاص داده شود.

وی با اشاره به اینکه امسال هم شهرداری زنجان در مراسم پیاده‌روی اربعین موکب خواهد داشت اما موکب‌داری نخواهد کرد ادامه داد: دو موکب مردمی در مرز مهران مستقر است و شهرداری این موکب‌ها را پشتیبانی خواهد کرد.

مرادلو با اشاره به اینکه در داخل عراق نیز چندین موکب از زنجان حضور خواهند داشت گفت: این موکب‌ها نیز درخواست‌هایی از شهرداری داشته‌اند و ظرفیت این‌ها مورد سنجش قرار گرفته و بر اساس مجوزی که موکب‌ها داشته و دارای ظرفیت لازم برای ارائه خدمات هستند از محل همین بودجه از طریق شهرداری، کمک خواهند شد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر